Feedback
I.D.: 101857744

Cravată, curea, ciorapi, dres, eghilet și șnur

Data publicarii
26.08.24 Exista 913.045 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35811200
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie câte un acord-cadru de achiziție de produse pentru fiecare lot în parte, pentru o perioadă de 24 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:lot 1: - Cravată: minim 500 și maxim 30.000 bucăți, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;TOTAL VALOARE ESTIMATĂ LOT 1: 1.800.000 lei fără TVA;lot 2...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie câte un acord-cadru de achiziție de produse pentru fiecare lot în parte, pentru o perioadă de 24 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:lot 1: - Cravată: minim 500 și maxim 30.000 bucăți, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;TOTAL VALOARE ESTIMATĂ LOT 1: 1.800.000 lei fără TVA;lot 2:- Curea din piele: minim 500 și maxim 20.000 bucăți, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;TOTAL VALOARE ESTIMATĂ LOT 2: 1.400.000 lei fără TVA;lot 3: - Ciorapi – uniforma de reprezentare: vară: minim 500 și maxim 90.000 perechi, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; iarnă: minim 500 și maxim 90.000 perechi, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;TOTAL VALOARE ESTIMATĂ LOT 3: 2.250.000 lei fără TVA;lot 4: - Dres vară: minim 500 și maxim 18.000 perechi, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; iarnă: minim 500 și maxim 18.000 perechi, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;TOTAL VALOARE ESTIMATĂ LOT 4: 630.000 lei fără TVA;lot 5: - Eghilet cu accesorii: minim 500 și maxim 5.000 bucăți, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; Șnur ceremonie: minim 500 și maxim 15.000 bucăți, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;TOTAL VALOARE ESTIMATĂ LOT 5: 2.150.000 lei fără TVA;Cantitatea estimată care va face obiectul celui mai mare contract subsecvent:lot 1: - Cravată: minim 50 și maxim 7.500 bucățilot 2:- Curea din piele: : minim 50 și maxim 5.000 bucățilot 3:- Ciorapi – uniforma de reprezentare: vară: minim 50 și maxim 18.000 perechi; iarnă: minim 50 și maxim 18.000 perechi;lot 4:- Dres: vară: minim 50 și maxim 6.000 perechi; iarnă: minim 50 și maxim 6.000 perechi;lot 5:- Eghilet cu accesorii: minim 50 și maxim 1.000 bucăți; Șnur ceremonie: minim 50 și maxim 5.000 bucăți;Valoarea celui mai mare contract subsecvent:Lot 1: 450.000 lei fără TVA;Lot 2: 350.000 lei fără TVA;Lot 3: 450.000 lei fără TVA;Lot 4: 210.000 lei fără TVA;Lot 5: 610.000 lei fără TVA;Termenul de livrare al produselor de 4 (patru) luni de la data semnării contractului subsecvent de către ultima parte, cu excepția contractului subsecvent încheiat pentru echiparea absolvenților de școli militare (pentru o cantitate maximă de 500 buc/per din fiecare articol de echipament), care va avea un termen de livrare de 2 (două) luni.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare, o singura data, in a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menționat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel: – Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19; – Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare – a 11 a zi;Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu