Feedback
I.D.: 87760133

Cravată, curea, ciorapi, dres, eghilet şi şnur

Data publicarii
07.10.23 Exista 887.308 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35811200-4
Termenul limita pentru depunere:
13.11.23
Pretul estimativ:
220.000,00 RON - 8.230.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 07.10.23 Publicat la 30.10.23
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie câte un acord-cadru de achiziţie de produse pentru fiecare lot în parte, pentru o perioadă de 24 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiţiei, constând în achiziţia de: lot 1: - Cravată: minim 500 şi maxim 30.000 bucăţi, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; TOTAL VALOARE ESTIMATĂ LOT 1: 1.800.000 lei fără TVA; lot 2: - Curea din...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie câte un acord-cadru de achiziţie de produse pentru fiecare lot în parte, pentru o perioadă de 24 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiţiei, constând în achiziţia de: lot 1: - Cravată: minim 500 şi maxim 30.000 bucăţi, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; TOTAL VALOARE ESTIMATĂ LOT 1: 1.800.000 lei fără TVA; lot 2: - Curea din piele: minim 500 şi maxim 20.000 bucăţi, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; TOTAL VALOARE ESTIMATĂ LOT 2: 1.400.000 lei fără TVA; lot 3: - Ciorapi – uniforma de reprezentare: vară: minim 500 şi maxim 90.000 perechi, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; iarnă: minim 500 şi maxim 90.000 perechi, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; TOTAL VALOARE ESTIMATĂ LOT 3: 2.250.000 lei fără TVA; lot 4: - Dres vară: minim 500 şi maxim 18.000 perechi, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; iarnă: minim 500 şi maxim 18.000 perechi, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; TOTAL VALOARE ESTIMATĂ LOT 4: 630.000 lei fără TVA; lot 5: - Eghilet cu accesorii: minim 500 şi maxim 5.000 bucăţi, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; Şnur ceremonie: minim 500 şi maxim 15.000 bucăţi, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; TOTAL VALOARE ESTIMATĂ LOT 5: 2.150.000 lei fără TVA; Cantitatea estimată care va face obiectul celui mai mare contract subsecvent: lot 1: - Cravată: minim 50 şi maxim 7.500 bucăţi lot 2: - Curea din piele: : minim 50 şi maxim 5.000 bucăţi lot 3: - Ciorapi – uniforma de reprezentare: vară: minim 50 şi maxim 18.000 perechi; iarnă: minim 50 şi maxim 18.000 perechi; lot 4: - Dres: vară: minim 50 şi maxim 6.000 perechi; iarnă: minim 50 şi maxim 6.000 perechi; lot 5: - Eghilet cu accesorii: minim 50 şi maxim 1.000 bucăţi; Şnur ceremonie: minim 50 şi maxim 5.000 bucăţi; Valoarea celui mai mare contract subsecvent: Lot 1: 450.000 lei fără TVA; Lot 2: 350.000 lei fără TVA; Lot 3: 450.000 lei fără TVA; Lot 4: 210.000 lei fără TVA; Lot 5: 610.000 lei fără TVA; Termenul de livrare al produselor de 4 (patru) luni de la data semnării contractului subsecvent de către ultima parte, cu excepţia contractului subsecvent încheiat pentru echiparea absolvenţilor de şcoli militare (pentru o cantitate maximă de 500 buc/per din fiecare articol de echipament), care va avea un termen de livrare de 2 (două) luni. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, o singura data, in a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menţionat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel: – Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19; – Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare – a 11 a zi; Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu