Feedback
I.D.: 70200700

Copiatoare

Data publicarii
16.06.22 Exista 467.959 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30121400-7
Termenul limita pentru depunere:
18.07.22
Pretul estimativ:
2.184.873,95 RON - 2.184.873,95 RON
Documente participare:
  1. Formular propunere tehnica.doc
  2. Caiet de sarcini_Copiatoare.pdf
  3. Model Contract furnizare.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare Copiatoare - 80 bucati, defalcate pe 4 loturi - conform cerintelor Documentatiei tehnice (Caiet de sarcini) si Anexa acestuia. Lot 1 - Copiatoare - 30 buc. pentru UIT-ANCOM Lot 2 - Copiatoare multifunctionale - 30 buc. pentru Camera Deputatilor Lot 3 - Copiatoare multifunctionale - 10 buc. pentru Camera Deputatilor Lot 4 - Copiatoare multifunctionale - 10 buc. pentru Camera Deputatilor Lot 1 si Lot 2 – Termenul ...
Furnizare Copiatoare - 80 bucati, defalcate pe 4 loturi - conform cerintelor Documentatiei tehnice (Caiet de sarcini) si Anexa acestuia. Lot 1 - Copiatoare - 30 buc. pentru UIT-ANCOM Lot 2 - Copiatoare multifunctionale - 30 buc. pentru Camera Deputatilor Lot 3 - Copiatoare multifunctionale - 10 buc. pentru Camera Deputatilor Lot 4 - Copiatoare multifunctionale - 10 buc. pentru Camera Deputatilor Lot 1 si Lot 2 – Termenul de livrare al echipamentelor este de 60 zile de la data incheierii contractului, dar nu mai tarziu de 31.08.2022. Termenul prevăzut pentru recepţia calitativă: 5 zile lucrătoare de la data recepţiei cantitative, dar fără a se depăşi termenul maxim 31.08.2022. După această dată nu mai poate fi acceptată livrarea echipamentelor. Lot 3 si Lot 4 - Termenul de livrare al echipamentelor este de 60 zile de la data incheierii contractului. Termenul prevăzut pentru recepţia calitativă: 5 zile lucrătoare de la data recepţiei cantitative, dar fără a se depăşi termenul maxim de 60 zile de de la data incheierii contractului. Numarul zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilo: 18 Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi dinaintea termenului limita stabilit in Anuntul de participare, pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Lucrări de reparaţii platformă zona Izvor inclusiv documentaţie PTE – Etapa 1 04.09.23
Service Sistem integrat de conferinţă, vot electronic, sonorizare, traducere simultană, comunicaţii audio, video şi date în sala de plen a Camerei Deputaţilor 08.05.23
Service Sistem integrat de conferinţă, vot electronic, sonorizare, traducere simultană, comunicaţii audio, video şi date în sala de plen a Camerei Deputaţilor 30.05.22
Service Sistem integrat de conferinţă, vot electronic, sonorizare, traducere simultană, comunicaţii audio, video şi date în sala de plen a Camerei Deputaţilor 19.08.19
Service Sistem integrat de conferinţă, vot electronic, sonorizare, traducere simultană, comunicaţii audio, video şi date în sala de plen a Camerei Deputaţilor 12.09.19
Service Sistem integrat de conferinţă, vot electronic, sonorizare, traducere simultană, comunicaţii audio, video şi date în sala de plen a Camerei Deputaţilor 25.05.20
Service Sistem integrat de conferinţă, vot electronic, sonorizare, traducere simultană, comunicaţii audio, video şi date în sala de plen a Camerei Deputaţilor 10.08.20
Service Sistem integrat de conferinţă, vot electronic, sonorizare, traducere simultană, comunicaţii audio, video şi date în sala de plen a Camerei Deputaţilor 06.04.21
Service Sistem integrat de conferinţă, vot electronic, sonorizare, traducere simultană, comunicaţii audio, video şi date în sala de plen a Camerei Deputaţilor 25.05.20
Service Sistem integrat de conferință, vot electronic, sonorizare, traducere simultană, comunicații audio, video și date în sala de plen a Camerei Deputaților