1. Proiectare, execuţie şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor, pentru obiectivul de investitii "Amenajare parcare etajata in zona Gradinitei cu Program Prelungit nr. 1, str. Gheorghe Doja",
Prin documentaţia tehnico-economicã, faza SF, se propun urmãtoarele cat de lucrãri:
Amenajarea unei parcari etajate, având regimul de înlãţime D+T si structura de rezistenta realiza...
1. Proiectare, execuţie şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor, pentru obiectivul de investitii "Amenajare parcare etajata in zona Gradinitei cu Program Prelungit nr. 1, str. Gheorghe Doja",
Prin documentaţia tehnico-economicã, faza SF, se propun urmãtoarele cat de lucrãri:
Amenajarea unei parcari etajate, având regimul de înlãţime D+T si structura de rezistenta realizata din cadre de b.a, inchisa la partea superioara printr-o terasa circulabila.
Pe langa constr propriu-zisa, se propune amenajarea spatiului existent la sol, din vecinatatea parcarii, cu alei pietonale si platforme auto care sa faca legatura dintre parcare si zonele de circulatii auto existente, precum si amenajarea spatiilor verzi prin insamantare cu gazon si plantare de arbori si arbusti.
Cladirea parcării va avea 2 niveluri (1 nivel demisol si un nivel terasa circulabila), în total fiind prev 34 de locuri de parcare la nivelul corpului de cladire, dintre care 2 sunt destinate persoanelor cu dizabilităţi. Pe langa locurile de parcare destinate automobilelor, parkingul va dispune şi de un spatiu la demisol destinat rastelurilor de biciclete.
Contr de servicii de proiectare şi execuţie lucrări are în vedere următoarele:
I. Servicii de proiectare – se vor intocmi documentatii separate pentru fiecare lot. Durata serviciului de proiectare este de 2 luni, începând cu data semnării contractului - cu toate avizele/acordurile obţinute şi doc conformă cu aceste avize/acorduri, pentru obtinerea AC fără să fie necesară emiterea unui ordin de începere;
-DTAC şi devizul general la faza PT, elaborate ȋn conformitate cu prevederile HG nr. 907/2016, inclusiv studii de specialitate necesare (a se analiza avizele/acordurile obtinute la faza SF).
- PT şi DTE (memorii tehnice, breviare de calcul, caiete de sarcini, liste de cantităţi de lucrări, piese desenate) şi DTOE, elaborate în conform cu HG nr. 907/2016,;
- Avize şi acorduri necesare în faza PT, inclusiv Docum pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate la faza PT;
- Docum elab conform cerintelor impuse de avizatori va fi predată benef, cu toate avizele, acordurile /autorizaţiile necesare, inclusiv AC.
II. Servicii de verificare tehnică a proiectului, aferente etapei I a serviciului de proiectare,
Verificarea tehnica de calitate la faza, DTAC, PT, DTE
Verificarea tehnică de calitate a docum tehnice pentru obţ acordurilor şi avizelor solicitate la faza PT pentru obtinerea AC.
Verificatorii de proiecte vor fi atestati în domeniul specific contr sau alti verificatori, dupa caz si vor fi asigurati prin incheierea unui/unor contract/contracte de subcontractare sau de asociere.
Nota! În baza art. 13, alin (1) din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, verificarea proiectelor privind respect reglementărilor tehnice ref la cerinţele fundamentale aplicabile se efectuează de către specialişti verificatori de proiecte atestaţi pe domenii/subdomenii şi specialităţi, alţii decât specialiştii elaboratori ai proiectelor. Verificatorul de proiect atestat nu poate verifica şi ştampila proiectele întocmite de el sau proiectele la a căror elaborare a participat sau proiectele pentru care, în calitate de expert tehnic atestat, a elaborat raportul de expertiză tehnică.
Potrivit prevederilor art.6 alin. (3) din HG 925/1995 actualizata" În aplicarea prev alin. (2), serviciile de verificare tehnică a proiectelor pot fi contractate de către investitor/proprietar/administrator, după caz, separat sau împreună cu serviciile de proiectare, cu respectarea disp art. 13 alin. (1) din Legea nr. 10/1995 .
III. Durata contractului de lucrari (Proiectare, execuţie şi asistenţă tehnică din partea proiectantului ) este 12 luni, de la emiterea ordinului de începere a lucrãrilor.
AC va atribui câte un contract de lucrari pentru fiecare lot.
Cele două contracte de lucrari se vor derula în acelaşi timp..