Obiectivul contractului il reprezinta intocmirea documentatiilor cadastrale si a rapoartelor de evaluare in vederea dobândirii prin expropriere/transfer a unui numar estimat de 150 de imobile, afectate de coridorul de expropriere pentru realizarea lucrării de utilitate publică “Varianta de ocolire a municipiului Zalău, etapa 2, între DN1F, km 79+625 – DJ 191C" pe raza unităţii administrativ-teritoriale a municipiului Zalău ...
Obiectivul contractului il reprezinta intocmirea documentatiilor cadastrale si a rapoartelor de evaluare in vederea dobândirii prin expropriere/transfer a unui numar estimat de 150 de imobile, afectate de coridorul de expropriere pentru realizarea lucrării de utilitate publică “Varianta de ocolire a municipiului Zalău, etapa 2, între DN1F, km 79+625 – DJ 191C" pe raza unităţii administrativ-teritoriale a municipiului Zalău din judeţul Sălaj.
In conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, si cu respectarea articolului XI din Contractul de servicii, eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a contractului se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea:
Modificările contractului:
a. generate de schimbari legislative;
b. generate de solicitari ale diferitelor entitati care au atributiuni in legatura cu proiectul;
c. generate de inlocuirea personalului;
c1 - generate de înlocuirea personalului nominalizat de Prestator pentru îndeplinirea contractului, la care s-au aplicat factori de evaluare;
c2 - generate de înlocuirea personalului nominalizat pentru îndeplinirea contractului, la care nu s-au aplicat factori de evaluare;
d. generate de inlocuirea / introducerea subcontractantilor;
e. referitoare la durata contractului/ perioada de prestare a serviciilor (in cazul in care nu este culpa Prestatorului), posibil generate de, dar nu exclusiv:
e1 - Imposibilitatea identificarii domiciliilor actuale ale persoanelor afectate de expropriere in vederea transmiterii notificarilor, astfel cum prevede Protocolul incheiat intre CNADNR, actual CNAIR, şi A.N.C.P.I.;
e2 - Modificarea de catre primarii/O.C.P.I. a documentatiilor si informatiilor puse initial la dispozitie, ceea ce presupune necesitatea refacerii documentatiei cadastrale;
e3 - Schimbari solicitate de primarii/O.C.P.I. in ceea ce priveste proprietarii terenurilor afectate, in ciuda faptului ca listele cu proprietarii care au stat la baza promovarii H.G. de expropriere au fost puse la dispozitie si confirmate chiar de primarii./O.C.P.I.;
e4 - Intarzieri in colectarea actelor de proprietate in copie legalizata la intocmirea documentatiilor cadastrale individuale;
e5 - Probleme tehnice in cadrul OCPI privind procedura de inregistrare si avizare a documentatiilor cadastrale individuale;
e6 - Neobtinerea intr-un termen rezonabil a Hotararilor Consiliilor Locale/Judetene in vederea trecerii din domeniul public al UAT-urilor in domeniul public al statului si in administrarea MT-CNAIR SA;
e7 - Schimbari legislative si/sau ale procedurilor interne ce pot surveni anterior incetarii duratei contractului;
e8 - intarzieri cu privire la emiterea si publicarea unei Hotarari a Guvernului de expropriere;
e9 - Intarizeri in obtinerea intabularii culoarului de expropriere de la OCPI/ANCPI;
e10 - Neobtinerea intr-un termen rezonabil a Extrasului de carte funciara de la O.C.P.I. privind inscrierea dreptului de proprietate al Statului Roman asupra coridorului expropriat;
e11 - Situatii ivite in avizarea documentatiilor cadastrale de catre OCPI/ANCPI;
e12 - Intarzieri in obtinerea Hotararilor Consiliilor Locale/Consiliilor Judetene;
e13 - Neobtinerea intr-un termen rezonabil a documentatiilor cadastrale vizate de catre O.C.P.I.;
e14 - Modificarea numarului de imobile sau a categoriei de folosinta;
f. referitoare la modalitati de plata si/sau recuperarea creantelor;
g. referitoare la verificari si receptie.
h. suplimentarea /diminuarea preţului contractului, ca urmare a:
h1 - suplimentării/diminuării numărului estimat de imobile;
h2 - schimbării categoriilor de folosinţă a terenurilor;
i. eventuale solicitari suplimentare de documente, ce pot surveni din partea celor doua parti contractante,
se realizează în conformitate atât cu prevederile Legii privind achizitiile publice nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare şi ale H.G. 395/2016, cat şi cu prevederile contractuale şi nu vor afecta caracterul general al contractului.
Modificarile vor fi realizate ulterior semnarii contractului, in conformitate cu prevederile contractuale, numai in conditiile in care acestea nu reprezinta modificari substantiale in sensul prevederilor art. 221 alin. (7) din Legea nr. 98/2016.
Prelungirea Duratei contractului se poate realiza in conformitate cu prevederile articolului XI din Contractul de servicii. Mai multe informatii se regasesc in Contract.