Proiectul "Optimizarea, eficientizarea cadrului procedural şi digitalizarea proceselor de management al resurselor umane din cadrul STS", cod proiect SIPOCA 746/cod SMIS 129502, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, Obiectivului Tematic nr. 11 Consolidarea capacităţii instituţionale a autorităţilor publice şi a părţilor interesate şi eficienţa administraţiei pu...
Proiectul "Optimizarea, eficientizarea cadrului procedural şi digitalizarea proceselor de management al resurselor umane din cadrul STS", cod proiect SIPOCA 746/cod SMIS 129502, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, Obiectivului Tematic nr. 11 Consolidarea capacităţii instituţionale a autorităţilor publice şi a părţilor interesate şi eficienţa administraţiei publice, Obiectivul Specific 1.2: Dezvoltarea şi implementarea de politici şi instrumente unitare şi moderne de management al resurselor umane, va conduce la implementarea unui sistem unitar şi coerent de recrutare şi selecţie a personalului instituţiei, precum şi la creşterea performanţelor şi a potenţialului de dezvoltare profesională a angajaţilor.
Proiectul este implementat în parteneriat, liderul fiind Serviciul de Telecomunicaţii Speciale, iar partenerii săi: Academia de Studii Economice Bucureşti – Partener 1, Academia Tehnică Militară "Ferdinand I" Bucureşti – Partener 2 şi Academia Forţelor Terestre "Nicolae Bălcescu" Sibiu – Partener 3.
Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS) îşi propune să optimizeze cadrul de politici şi proceduri existent în prezent în domeniul managementului resurselor umane, cu scopul de a crea un cadru de management coerent, unitar, performant şi controlabil. Acţiunile propuse au în vedere creşterea calitătii resurselor umane precum şi a predictibilităţii sistemelor de recrutare şi selecţie, utilizarea sistemelor informatice în testarea abilităţilor şi a competenţelor generale şi specifice pe post, care să vizeze validarea din punct de vedere calitativ a unor aspecte precum experienţa profesională anterioară, capacitatea persoanei de a transpune cunostintele teoretice, potenţialul sau adaptabilitatea la cultura organizatională.
Produsele ce urmează a fi achiziţionate în cadrul contractului de furnizare sunt:
Laptop-uri: 7 buc.;
Imprimante multifuncţionale: 2 buc;
Licenţe: 7 buc.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţiilor suplimentare astfel: - în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor pentru clarificările solicitate cu 14 zile înaintea termenului limită de depunere a ofertelor.