Contractul de achizitii publice avand ca obiect Servicii de elaborare a documentelor tehnico economice la stadiul PT+DDE+DTAC executie de lucrari si a serviciilor de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie “REABILITARE CASA TIP FAMILIAL STR. STEFAN CEL MARE 93, LOCALITATE SIGHETUL MARMATIEI, JUDETUL MARAMURES"Valoare estimata: Valoarea contractului este in cuantum de 1.083.339,69 lei (far...
Contractul de achizitii publice avand ca obiect Servicii de elaborare a documentelor tehnico economice la stadiul PT+DDE+DTAC executie de lucrari si a serviciilor de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie “REABILITARE CASA TIP FAMILIAL STR. STEFAN CEL MARE 93, LOCALITATE SIGHETUL MARMATIEI, JUDETUL MARAMURES"Valoare estimata: Valoarea contractului este in cuantum de 1.083.339,69 lei (fara TVA) constituita astfel (conform Deviz HG 907/2018):A.Pentru serviciile de proiectare si asistenta tehnica valoarea estimata de 28.465,00 lei fara TVA, care cuprinde:CAP 3.5.6 Proiect tehnic şi detalii de execuţie 25.965 ,00 lei fara TVA, CAP 3.8.1 Asistenţă tehnică din partea proiectantului 2.500,00 lei fara TVA, B.Pentru execuţia lucrărilor – valoarea estimata de 1.054.874,69 lei fara TVA care cuprinde:CAP 1.2 Amenajarea terenului 3.821,84 lei fara TVA CAP 1.3 Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială 2.006,47 lei fara TVACAP 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii; 38.941,33 lei fara TVACAP 4 Cheltuieli pentru investiţia de bază 1.007.549,19 lei fara TVACAP 5.1 Organizare de santier – valoarea estimata de 2.555,86 lei fara TVADescrierea detaliata a serviciilor de proiectare si a lucrărilor ce vor face obiectul contractului de achiziţie publica se regăseşte în Caietul de sarcini (si a anexelor acestuia).În aplicarea dispoziţiilor art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, modificate prin OUG 45/2018, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileşte următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări:-termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări: în a-12 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;-termenul in care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi concret la toate solicitările de clarificări: 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.