Feedback
I.D.: 26794808

Contractul de achizi?ie pt. serviciile solicitate se va încheia pâna la data de 31.12.2018 .Valoarea estimata a contractului a fost calculata pt. 12 luni, aceasta pt. a exista posibilitatea de a prelungi contractul ini?ial de achizi?ie publica ?i în anul 2019 pt. 4 luni în conformitate cu prevederile art. 165 ,alin1) din HG 395/2016

Data publicarii
20.03.18 Exista 6.366 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
64100000-7
Termenul limita pentru depunere:
04.04.18
Pretul estimativ:
251.280,00 RON
Documente participare:
  1. 7-425198.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile postale constau în preluarea, prelucrarea, transportul si livrarea la destinatari a actelor de procedura, corespondenta interna neprioritara din serviciul recomandat,corespondenta internationala prioritara cu confirmare de primire AR,servicii de coletarie interna si internationala la orice casuta postala nominala
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contractul de achizi?ie pt. serviciile solicitate se va încheia pâna la data de 31.12.2018 .Valoarea estimata a contractului a fost calculata pt. 12 luni, aceasta pt. a exista posibilitatea de a prelungi contractul ini?ial de achizi?ie publica ?i în anul 2019 pt. 4 luni în conformitate cu prevederile art. 165 ,alin1) din HG 395/2016  
Servicii de prezentare, prelucrare şi expediere acte de procedură prin serviciul naţional/universal pentru instanţa de judecată Curtea de Apel Alba Iulia 22.04.20
Achizi?ie servicii verificare, încărcare ?i achizi?ionare stingătoare de incendiu pentru sediile ADR Centru 10.01.17
Achizi?ie privind reînnoirea politelor asigurare facultativă CASCO, RCA si achizi?ionarea unei Rovignete 08.12.16
Invita?ie participare achizi?ie servicii de transport aerian, cazare ?i servicii de asigurare medicală pentru Polonia în perioada 12 - 14 octombrie 2016 04.10.16
Invita?ie participare achizi?ie servicii de organizare a evenimentului international in cadrul programului Regio in perioada 14.10.2016 - 16.10.2016 12.10.16
Invita?ie participare achizi?ie servicii de spalare si curatare a autoturismelor apartinand ADR Centru 05.10.16
Reluare anun? achizi?ie "SERVICII PAZĂ, PROTECTIE, INTERVEN?IE SI MONITORIZARE VIDEO PENTRU SEDIU SI BUNURI” 15.06.17
“SERVICII DE CONSULTAN?A ÎN DOMENIUL INOVARII - ACHIZI?IE DE TRANSFER DE TEHNOLOGIE” pentru proiectul: „Sistem inteligent bazat pe înva?are automata ?i vedere artificiala pentru optimizarea fluxului de fabrica?ie a por?elanului (Acronim: SIVAP)” 17.11.17
Achizi?ie Strung CNC de productivitate - 2 bucă?i - cod CPV 42621100-6. 10.10.16