Obiectul contractului de achiziție publică îl constituie FURNIZARE MOBILIER SI MATERIALE DIDACTICE PENTRU SALILE DE CLASA/SALI
DE GRUPA DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR/UNITATI CONEXE ÎN CADRUL PROIECTULUI „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE
ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN JUDEȚUL IAȘI” Linia Investițională
- I.11, Cod Proiect F-P...
Obiectul contractului de achiziție publică îl constituie FURNIZARE MOBILIER SI MATERIALE DIDACTICE PENTRU SALILE DE CLASA/SALI
DE GRUPA DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR/UNITATI CONEXE ÎN CADRUL PROIECTULUI „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE
ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN JUDEȚUL IAȘI” Linia Investițională
- I.11, Cod Proiect F-PNRR-Dotari-2023-0426, 6 loturiPrin prezenta procedură se va achiziționa pentru Sălile de clasă mobilier
și materiale didactice conform OM 4142/2022 privind aprobarea normativului de dotare minimală pentru clasele V-VIII, OM 4143/2022
pentru aprobarea Standardelor privind materialele de predare-învățare în educația timpurie și a Normativului de dotare minimală
pentru seviciile de educație timpurie a copiilor de la naștere la 6 ani, OM 4144/2022 privind aprobarea Normativului de dotare
minimală pentru învățământul primar.Având în vedere volumul mare de produse (diversitatea produselor solicitate și cantitatea
ridicată) ce fac obiectul acestei achiziții și necesitatea evidențierii acestora pe fiecare școală în parte (beneficiar final
al investiției) și timpul de livrare al produselor, au condus la lotizarea și gruparea lor astfel:Lotul 1, 2, 3, 4 și 5 –
Mobilier săli de clasă/sali grupă/conexeLotul 6 - Materiale didactice pentru săli de clasă/săli grupă/conexe.Durata Contractului
de achiziţie publică este de 90 zile de la emiterea notei de comandă de către Autoritatea contractantă.Pe parcursul derulării
Contractului, următoarele termene şi condiţii vor fi respectate:Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita
clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit
de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de
zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile.Raspunsurile
la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea ”Lista,clarificari,
notificari si decizii” din cadrul anuntului de participare.Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări
adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.Autoritatea contractantă
va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.Autoritatea
contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informațiilor suplimentare, după cum
urmează:- cu 24 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii
economici cu 30 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;- cu 12 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor,
pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.