Obiectul contractului de achiziţie publică îl constituie FURNIZARE MOBILIER SI MATERIALE DIDACTICE PENTRU SALILE DE CLASA/SALI DE GRUPA DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR/UNITATI CONEXE ÎN CADRUL PROIECTULUI "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR ŞI A UNITĂŢILOR CONEXE DIN JUDEŢUL IAŞI" Linia Investiţională - I.11, Cod Proiect F-PNRR-Dotari-2023-04...
Obiectul contractului de achiziţie publică îl constituie FURNIZARE MOBILIER SI MATERIALE DIDACTICE PENTRU SALILE DE CLASA/SALI DE GRUPA DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR/UNITATI CONEXE ÎN CADRUL PROIECTULUI "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR ŞI A UNITĂŢILOR CONEXE DIN JUDEŢUL IAŞI" Linia Investiţională - I.11, Cod Proiect F-PNRR-Dotari-2023-0426, 6 loturi
Prin prezenta procedură se va achiziţiona pentru Sălile de clasă mobilier şi materiale didactice conform OM 4142/2022 privind aprobarea normativului de dotare minimală pentru clasele V-VIII, OM 4143/2022 pentru aprobarea Standardelor privind materialele de predare-învăţare în educaţia timpurie şi a Normativului de dotare minimală pentru seviciile de educaţie timpurie a copiilor de la naştere la 6 ani, OM 4144/2022 privind aprobarea Normativului de dotare minimală pentru învăţământul primar.
Având în vedere volumul mare de produse (diversitatea produselor solicitate şi cantitatea ridicată) ce fac obiectul acestei achiziţii şi necesitatea evidenţierii acestora pe fiecare şcoală în parte (beneficiar final al investiţiei) şi timpul de livrare al produselor, au condus la lotizarea şi gruparea lor astfel:
Lotul 1, 2, 3, 4 şi 5 – Mobilier săli de clasă/sali grupă/conexe
Lotul 6 - Materiale didactice pentru săli de clasă/săli grupă/conexe.
Durata Contractului de achiziţie publică este de 90 zile de la emiterea notei de comandă de către Autoritatea contractantă.
Pe parcursul derulării Contractului, următoarele termene şi condiţii vor fi respectate:
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare.
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.
Autoritatea contractantă va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.
Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informaţiilor suplimentare, după cum urmează:
- cu 24 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 30 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;
- cu 12 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.