Feedback
I.D.: 22653693

Contracte de servicii de curatenie la sediile ANCOM DR Cluj

Data publicarii
25.09.17 Exista 377.929 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90919200-4
Pretul estimativ:
21.426,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lot 1. Sediul DR Cluj – cladire S+P+3E+M, suprafata utila 1.033 mp, compusa din 28 încaperi, 10 grupuri sanitare, 1 oficiu. Pardoseala este cu mocheta, parchet si gresie. Curte cu dale si spatiu verde. Numar mediu de angajati: 42 persoane; Lot 2. Sediul OJ Maramures – apartament 3 camere la parter, suprafata utila 92,03 mp, 2 grupuri sanitare, 1 oficiu. Pardoseala este cu mocheta, parchet si gresie. Accesul se face direct d...
Lot 1. Sediul DR Cluj – cladire S+P+3E+M, suprafata utila 1.033 mp, compusa din 28 încaperi, 10 grupuri sanitare, 1 oficiu. Pardoseala este cu mocheta, parchet si gresie. Curte cu dale si spatiu verde. Numar mediu de angajati: 42 persoane; Lot 2. Sediul OJ Maramures – apartament 3 camere la parter, suprafata utila 92,03 mp, 2 grupuri sanitare, 1 oficiu. Pardoseala este cu mocheta, parchet si gresie. Accesul se face direct din strada, pe niste scari placate cu gresie. Cu un garaj sub bloc în suprafata de 18 mp. Spatiu verde în fata sediului. Numar mediu de angajati: 6 persoane; Lot 3. Sediul OJ Satu-Mare – constructie P+1, suprafata utila 286,92 mp, compusa din 7 camere, 4 grupuri sanitare, 1 oficiu. Pardoseala este cu mocheta, gresie si pardoseala epoxidica. Curte cu dale si spatiu verde. Garaj în suprafata de 38 mp. Numar mediu de angajati; 4 persoane; Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de cura?enie la sediiile ANCOM DR (cod CPV: 90919200-4) în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractelor este cuprinsa între: 30.500,00 lei, fara TVA, si 54.900,00 lei, fara TVA, (valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractelor pâna la data de 31.12.2017, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractelor ce contine si valoarea posibilelor suplimentari), din care: - pentru lotul 1 între 22.250,00 lei fara TVA si 40.050,00 lei fara TVA; (4.450 lei/ luna); - pentru lotul 2 între 2.750,00 lei fara TVA si 4.950,00 lei fara TVA; (550,00 lei/ luna); - pentru lotul 3 între 5.500,00 lei fara TVA si 9.900,00 lei fara TVA; (1.100,00 lei/ luna); Valoarea estimata totala pentru 1 luna- 6.100,00 lei – pentru toate loturile Precizari cu privire la valoarea estimata pentru fiecare lot în parte: i) Valoarea minima a intervalului aferent unui lot de mai sus reprezinta valoarea estimata a contractului pâna la data de 31.12.2017, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractului ce contine si valoarea posibilelor suplimentari prevazute la pct. ii) de mai jos; ii) Autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi contractul de achizitie publica aferent unui lot, cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni, în conditiile prevazute la art. 165 alin. (1) din Normele aprobate prin H.G. nr. 395/2016 ?i în conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Valoarea estimata a acestor suplimentari pentru fiecare lot în parte este urmatoarea: - pentru lotul 1 – 17.800,00 lei fara TVA; - pentru lotul 2 – 2.200,00 lei fara TVA; - pentru lotul 3 – 4.400,00 lei fara TVA; Valoarea estimata totala pentru suplimentari: 24.400,00 LEI
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu