Feedback
I.D.: 28910425

Contracte de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de curatarea a birourilor la sediile Directiei Regionale Iasi si la sediile Oficiilor Judetene din Bacau, Botosani, Braila, Galati, Piatra Neamt, Suceava, Vaslui si Focsani.

Data publicarii
14.06.18 Exista 205.406 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90919200-4
Pretul estimativ:
7.764,48 RON
7.764,48 RON
7.764,48 RON
15.043,68 RON
5.823,36 RON
7.764,48 RON
5.823,36 RON
80.071,20 RON
7.764,48 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de curatenie birouri, in conformitate cu prevederile din Sectiunea a 2-a Caietul de sarcini. Acizitia este impartita in 9 loturi. Valoarea estimata a contractelor este cuprinsa intre: 145.584,00 lei, fara TVA, si 217.162,80 lei, fara TVA, (valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2018, iar valoarea maxima repr...
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de curatenie birouri, in conformitate cu prevederile din Sectiunea a 2-a Caietul de sarcini. Acizitia este impartita in 9 loturi. Valoarea estimata a contractelor este cuprinsa intre: 145.584,00 lei, fara TVA, si 217.162,80 lei, fara TVA, (valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2018, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractului ce contine si valoarea posibilelor suplimentari) din care: - pentru lotul 1 intre 80.071,20 lei fara TVA si 118.893.60 lei fara TVA; - pentru lotul 2 intre 15.043,68 lei fara TVA si 22.565,52 lei fara TVA; - pentru lotul 3 intre 7.764,48 lei fara TVA si 11.646,72 lei fara TVA. - pentru lotul 4 intre 7.764,48 lei fara TVA si 11.646,72 lei fara TVA. - pentru lotul 5 intre 7.764,48 lei fara TVA si 11.646,72 lei fara TVA - pentru lotul 6 intre 7.764,48 lei fara TVA si 11.646,72 lei fara TVA - pentru lotul 7 intre 5.823,36 lei fara TVA si 8.735,04 lei fara TVA - pentru lotul 8 intre 7.764,48 lei fara TVA si 11.646,72 lei fara TVA - pentru lotul 9 intre 5.823,36 lei fara TVA si 8.735,04 lei fara TVA Precizari cu privire la valoarea estimata pentru fiecare lot in parte: i) Valoarea minima a intervalului aferent unui lot de mai sus reprezinta valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2018, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractului ce contine si valoarea posibilelor suplimentari prevazute la pct. ii) de mai jos;ii) Autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi contractul de achizitie publica aferent unui lot, cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni, in conditiile prevazute la art. 165 alin. (1) din Normele aprobate prin H.G. nr. 395/2016 si in conditiile existentei res. fin.alocate cu aceasta destinatie.Valoarea estimata a acestor suplimentari pentru fiecare lot in parte este urmatoarea:pt lotul 1 – 38.822,40 lei fara TVA;pt.lotul 2 –7.521,84 lei fara TVA;pt.lotul 3 – 3.882,24 lei fara TVA;pt.lotul 4 -3.882,24 lei fara TVA;pt.lotul 5 -3.882,24 lei fara TVA;pt.lot 6 - 3.882,24 lei fara TVA;pt.lotul 7 - 2.911,68 lei fara TVA; pt.lotul 8 -3.882,24 lei fara TVA;pt.lotul 9 -2.911,68 lei fara TVA. Termenul limita pentru solicitarea de clarificari este de 15 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari transmise in termenul limita de mai sus: in a 10-a zi inainte de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de curatarea a birourilor la sediile Directiei Regionale Iasi si la sediile Oficiilor Judetene din Bacau, Botosani, Braila, Galati, Piatra Neamt, Suceava, Vaslui si Focsani. 03.05.18
Execuția lucrărilor pentru obiectivele de investiţii aflate în administrarea ANIF, din cadrul Programului Național de Reabilitare a Infrastructurii Principale de Irigații [...] detalii pe www.e-licitatie.ro 20.02.19
Execuţie lucrări aferente obiectivului "Amenajare terenuri de sport aferente instituţiilor şcolare - Municipiul Iaşi"  
ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE DE BIROTICA  
Contracte de servicii având ca obiect prestarea serviciilor de curatarea a birourilor la sediile Directiei Regionale Iasi si la sediile Oficiilor Judetene din Bacau, Botosani, Braila, Galati, Piatra Neamt, Suceava, Vaslui si Focsani  
Contracte de servicii având ca obiect prestarea serviciilor de curatarea a birourilor la sediile Directiei Regionale Iasi si la sediile Oficiilor Judetene din Bacau, Botosani, Braila, Galati, Piatra Neamt, Suceava, Vaslui si Focsani 20.04.17
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM-DRI 16.03.22
Execuţie lucrări aferente obiectivului "Amenajare terenuri de sport aferente instituţiilor şcolare - Municipiul Iaşi"  
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRI 16.03.20
ACORD-CADRU PENTRU SERVICII DE REVIZIE ŞI REPARAŢIE AUTOVEHICULE