Feedback
I.D.: 27470514

Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR IASI. Achizitia este impartita in 5 (cinci) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini

Data publicarii
17.04.18 Exista 775.881 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50112000-3
Termenul limita pentru depunere:
22.05.18
Pretul estimativ:
189.100,00 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1000038.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii, pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0) in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Achizitia este impartita in 5 (cinci) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Valoarea esti...
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii, pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0) in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Achizitia este impartita in 5 (cinci) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractelor este cuprinsa intre: 169.000 lei, fara TVA, si 189.100 lei, fara TVA, (valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractelor pana la data de 31.12.2018, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractelor ce contine si valoarea posibilelor suplimentari), din care: - pentru lotul 1 intre 108.000,00 lei fara TVA si 122.700,00 lei fara TVA; - pentru lotul 2 intre 26.000,00 lei fara TVA si 28.000,00 lei fara TVA; - pentru lotul 3 intre 10.000,00 lei fara TVA si 11.200,00 lei fara TVA; - pentru lotul 4 intre 19.000,00 lei fara TVA si 20.000,00 lei fara TVA; - pentru lotul 5 intre 6.000,00 lei fara TVA si 7.200,00 lei fara TVA. Precizari cu privire la valoarea estimata pentru fiecare lot in parte: i) Valoarea minima a intervalului aferent unui lot de mai sus reprezinta valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2018, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractului ce contine si valoarea posibilelor suplimentari prevazute la pct. ii) de mai jos; ii) Autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi contractul de achizitie publica aferent unui lot, cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni, in conditiile prevazute la art. 165 alin. (1) din Normele aprobate prin H.G. nr. 395/2016 si in conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Valoarea estimata a acestor suplimentari pentru fiecare lot in parte este urmatoarea: - pentru lotul 1 – 14.700,00 lei fara TVA; - pentru lotul 2 – 2.000,00 lei fara TVA; - pentru lotul 3 – 1.200,00 lei fara TVA; - pentru lotul 4 – 1.000,00 lei fara TVA; - pentru lotul 5 – 1.200,00 lei fara TVA. Termenul limita pentru solicitarea de clarificari este de 15 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari transmise in termenul limita de mai sus: in a 10-a zi inainte de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR IASI. Achizitia este impartita in 5 (cinci) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini  
Contract de servicii intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj 26.09.18
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile ANCOM - DRB 15.05.18
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile ANCOM - DRB  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 3 (trei) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. 03.05.18
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 3 (trei) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.  
Contract servicii de curăţenie la sediile oficiilor judeţene ale ANCOM DR Cluj 16.03.22
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM - Directia Regionala Bucuresti (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 2 (doua) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM - Directia Regionala Bucuresti (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 2 (doua) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. 22.05.18
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 9 (nouă) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.