Feedback
I.D.: 29452483

Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 9 (nouă) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.

Data publicarii
09.07.18 Exista 1.160.529 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34300000-0
Pretul estimativ:
8.400,00 RON - 12.600,00 RON
14.600,00 RON - 21.900,00 RON
5.400,00 RON - 7.200,00 RON
25.300,00 RON - 37.950,00 RON
2.400,00 RON - 3.600,00 RON
35.400,00 RON - 47.200,00 RON
20.400,00 RON - 27.200,00 RON
7.200,00 RON - 9.600,00 RON
21.000,00 RON - 28.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de întretinere şi reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii, pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0) în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Achizitia este împărtită în 9 (nouă) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Valoa...
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de întretinere şi reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii, pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0) în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Achizitia este împărtită în 9 (nouă) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Valoarea estimată a contractelor este cuprinsă între: 140.100,00 lei, fără TVA, şi 195.250,00 lei, fără TVA, (valoarea minimă a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractelor pana la data de 31.12.2018, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimată a contractelor ce contine si valoarea posibilelor suplimentari), din care: - Lotul nr. 1: 37.950,00 lei, f?r? TVA, din care 25.300 lei (17.710 lei piese si 7.590 lei manoperă - 124 ore estimate de manoperă) pâna la 31.12.2018 şi 12.650 lei (8.855 lei piese si 3.795 lei manoperă - 62 ore manoperă) prelungirea cu 4 luni pe 2019; - Lotul nr. 2: 3.600,00 lei, f?r? TVA, din care 2.400 lei (1.680 lei piese si 720 lei manoperă - 12 ore estimate de manoperă) pâna la 31.12.2018 şi 1.200 lei (840 lei piese si 360 lei manoperă - 6 ore estimate de manoperă) prelungirea cu 4 luni pe 2018; - Lotul nr. 3: 7.200 lei, f?ră TVA, din care 5.400 lei (3.780 lei piese si 1.620 lei manoperă-21 ore estimate de manoperă) pâna la 31.12.2018 şi 1.800 lei (1.260 lei piese si 540 lei manoperă 7 ore estimate de manoperă) prelungirea cu 4 luni pe 2019. - Lotul nr. 4: 9.600 lei, f?ră TVA, din care 7.200 lei (5.040 lei piese si 2.160 lei manoperă-30 ore estimate de manoperă) pâna la 31.12.2018 şi 2.400 lei (1.680 lei piese si 720 lei manoperă 10 ore estimate de manoperă) prelungirea cu 4 luni pe 2019. - Lotul nr. 5: 47.200 lei, f?ră TVA, din care 35.400 lei (24.780 lei piese si 10.620 lei manoperă-138 ore estimate de manoperă) pâna la 31.12.2018 şi 11.800 lei (8.260 lei piese si 3.540 lei manoperă - 46 ore estimate de manoperă) prelungirea cu 4 luni pe 2019. - Lotul nr. 6: 12.600 lei, f?ră TVA, din care 8.400 lei (5.880 lei piese si 2.520 lei manoperă-41 ore estimate de manoperă) pâna la 31.12.2018 şi 4.200 lei (2.940 lei piese si 1.260 lei manoperă – 20,5 ore estimate de manoperă) prelungirea cu 4 luni pe 2019. - Lotul nr. 7: 21.900 lei, f?ră TVA, din care 14.600 lei (10.220 lei piese si 4.380 lei manoperă-72 ore estimate de manoperă) pâna la 31.12.2018 şi 7.300 lei (5.110 lei piese si 2.190 lei manoperă - 36 ore estimate de manoperă) prelungirea cu 4 luni pe 2019. - Lotul nr. 8: 27.200 lei, f?ră TVA, din care 20.400 lei (14.280 lei piese si 6.120 lei manoperă-87 ore estimate de manoperă) pâna la 31.12.2018 şi 6.800 lei (4.760 lei piese si 2.040 lei manoperă - 29 ore estimate de manoperă) prelungirea cu 4 luni pe 2019 - Lotul nr. 9: 28.000 lei, f?ră TVA, din care 21.000 lei (14.700 lei piese si 6.300 lei manoperă-84 ore estimate de manoperă) pâna la 31.12.2018 şi 7.000 lei (4.900 lei piese si 2.100 le
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 9 (nouă) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. 06.06.18
Contract de servicii intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj 26.09.18
Furnizare carburant pe baza de carduri 07.03.18
Furnizare carburant pe baza de carduri  
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii, autovehicule Dacia şi Renault din dotarea ANCOM DR Cluj 22.11.18
SERVICII DE MENTENANTA  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 3 (trei) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. 03.05.18
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 3 (trei) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.  
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, întreţinere şi reparare a hidranţilor interiori din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 71356100-9). 29.11.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, întreţinere şi reparare a hidranţilor interiori din dotarea ANCOM DR Cluj 10.12.18