Feedback
I.D.: 18684835

Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de cura?are a birourilor pentru sediile ANCOM - DRB

Data publicarii
29.03.17 Exista 1.053.655 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90919200-4
Termenul limita pentru depunere:
10.05.17
Pretul estimativ:
165.000,00 RON
Documente participare:
  1. 2-174241.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile ANCOM - DRB (cod CPV: 90919200-4 ) în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractelor este cuprinsa între: 165.000,00 lei, fara TVA, si 247.500,00 lei, fara TVA, (valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractelor pâna la dat...
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile ANCOM - DRB (cod CPV: 90919200-4 ) în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractelor este cuprinsa între: 165.000,00 lei, fara TVA, si 247.500,00 lei, fara TVA, (valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractelor pâna la data de 31.12.2017, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractelor ce contine si valoarea posibilelor suplimentari), din care: - pentru lotul 1 între 92.000,00 lei fara TVA si 138.000,00 lei fara TVA; - pentru lotul 2 între 29.600,00 lei fara TVA si 44.400,00 lei fara TVA; - pentru lotul 3 între 13.400,00 lei fara TVA si 20.100,00 lei fara TVA. - pentru lotul 4 între 19.400,00 lei fara TVA si 29.100,00 lei fara TVA. - pentru lotul 5 între 10.600,00 lei fara TVA si 15.900,00 lei fara TVA. Precizari cu privire la valoarea estimata pentru fiecare lot în parte: i) Valoarea minima a intervalului aferent unui lot de mai sus reprezinta valoarea estimata a contractului pâna la data de 31.12.2017, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractului ce contine si valoarea posibilelor suplimentari prevazute la pct. ii) de mai jos; ii) Autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi contractul de achizitie publica aferent unui lot, cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni, în conditiile prevazute la art. 165 alin. (1) din Normele aprobate prin H.G. nr. 395/2016 ?i în conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Valoarea estimata a acestor suplimentari pentru fiecare lot în parte este urmatoarea: - pentru lotul 1 – 46.000,00,00 lei fara TVA; - pentru lotul 2 – 14.800,00 lei fara TVA; - pentru lotul 3 – 6.700,00 lei fara TVA. - pentru lotul 4 - 9.700,00 lei fara TVA. - pentru lotul 5 - 5.300,00 lei fara TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de cura?are a birourilor pentru sediile ANCOM - DRB  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM - Directia Regionala Bucuresti (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 2 (doua) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. 23.05.17
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM - Directia Regionala Bucuresti (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 2 (doua) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.  
Contract servicii de curăţenie la sediile oficiilor judeţene ale ANCOM DR Cluj 16.03.22
Contract servicii de curăţenie la sediile ANCOM DR Cluj 17.06.20
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea de gaze naturale (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehiculele iesite din garantie  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehiculele aflate în garantie  
Contract de servicii intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj 26.09.18
Contract servicii de curăţenie la sediile ANCOM DR CLUJ 24.03.21