Feedback
I.D.: 29892987

Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curăţenie la sediile ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 90919200-4). Achizitia este împartită în 11 (unsprezece) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.

Data publicarii
30.07.18 Exista 762.451 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90919200-4
Pretul estimativ:
13.600,00 RON - 20.400,00 RON
12.000,00 RON - 18.000,00 RON
10.000,00 RON - 15.000,00 RON
12.000,00 RON - 18.000,00 RON
6.400,00 RON - 9.600,00 RON
49.600,00 RON - 74.400,00 RON
12.000,00 RON - 18.000,00 RON
12.000,00 RON - 18.000,00 RON
2.400,00 RON - 3.600,00 RON
12.000,00 RON - 18.000,00 RON
12.000,00 RON - 18.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curăţenie la sediile ANCOM DR Cluj (cod CPV: 90919200-4) în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Achizitia este împărtită în 11 (unsprezece) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Lot 1. Sediul DR Cluj - str.Câmpeni, nr.28, Cluj-Napoca, jud. Cluj; Lot 2. Sediul OJ Alba - str.Fântânele, nr. 12A,...
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curăţenie la sediile ANCOM DR Cluj (cod CPV: 90919200-4) în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Achizitia este împărtită în 11 (unsprezece) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Lot 1. Sediul DR Cluj - str.Câmpeni, nr.28, Cluj-Napoca, jud. Cluj; Lot 2. Sediul OJ Alba - str.Fântânele, nr. 12A, Alba-Iulia, jud. Alba; Lot 3. Sediul OJ Bihor - str.Grigore Ureche nr.12, Oradea, jud.Bihor; Lot 4. Sediul OJ Bistriţa-Năsăud - str.Grădinilor, nr.9, Bistriţa, jud. Bistriţa-Năsăud; Lot 5. Sediul OJ Covasna - str.Vasile Goldiş, nr. 2, etaj 3, camera 310, Sfântu- Gheorghe, jud. Covasna; Lot 6. Sediul OJ Maramureş - str.Olteniei, nr.4, bloc T3/60, ap.21, Baia Mare, jud. Maramureş; Lot 7. Sediul OJ Harghita - str.Arsenalului, nr.25, Miercurea Ciuc, jud. Harghita; Lot 8. Sediul OJ Mureş - str.Slatina, nr. 19/1, Târgu Mureş, jud. Mureş; Lot 9. Sediul OJ Satu-Mare - str.Alexandru Odobescu, nr.76, Satu-Mare, jud. Satu-Mare; Lot 10. Sediul OJ Sălăj - str.Căprioarei, nr.2E, Zalău, jud. Sălaj; Lot 11. Sediul OJ Sibiu - str.Cloşca, nr.8A, Sibiu, jud. Sibiu. în conformitate cu cerintele minime obligatorii solicitate in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Autoritatea contractanta va răpunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 10-a zi inainte de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 15 Locul principal de prestare: la sediul Direcţiei Regionale Cluj, precum şi la sediile oficiilor judeţene aferente acesteia.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curăţenie la sediile ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 90919200-4). Achizitia este împartită în 11 (unsprezece) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. 18.06.18
Servicii de revizii aparate de aer condiţionat pt sediile oficiilor judeţene ale ANCOM DR Cluj şi sediul DRC 26.08.20
Contract sau comandă servicii de revizii aparate de aer condiţionat sediile oficiilor judeţene ale ANCOM DR Cluj şi sediul DRC 18.09.20
Folie antiefractie pentru suprafetele vitrate ale Oficiilor Judetene ale Directiei Regionale Cluj-ANCOM-livrare si montare (cod CPV: 22459100-3. 28.02.18
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de verificare instalaţii electrice (PRAM) 25.08.20
,,SERVICII DE REPARAŢII ŞI REVIZII TEHNICE ALE AUTOVEHICULELOR DIN PARCUL AUTO AL R.A.R.-R.A."  
Acord cadru de servicii pentru depozitarea cantităţii maxime de 600.000 to. grâu de panificaţie gradul Ro Nr. 1  
Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru şi Carte Funciară a imobilelor Etapa 1 - 142 UAT- uri prin Programul Operaţional Regional - Proiectul major privind „Creşterea gradului de acoperire şi incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăţilor în zonele rurale din România”.  
Achiziţie centralizată pentru furnizarea de mobilier pentru birou 12.11.20
Achiziţie centralizată - Hârtie A4 şi A3 pentru fotocopiatoare şi xerografică, 80gr./mp