Feedback
I.D.: 18348848

Contracte de servicii având ca obiect prestarea serviciilor de curatarea a birourilor la sediile Directiei Regionale Iasi si la sediile Oficiilor Judetene din Bacau, Botosani, Braila, Galati, Piatra Neamt, Suceava, Vaslui si Focsani

Data publicarii
14.03.17 Exista 112.839 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90919200-4
Termenul limita pentru depunere:
20.04.17
Pretul estimativ:
106.056,00 RON
Documente participare:
  1. 2-173818.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de curatenie birouri, in conformitate cu prevederile din Sectiunea a 2-a Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului este cuprinsa între: 106.056,48 lei, fara TVA, si 159.084,72 lei, fara TVA, (valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractului pâna la data de 31.12.2017, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractu...
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de curatenie birouri, in conformitate cu prevederile din Sectiunea a 2-a Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului este cuprinsa între: 106.056,48 lei, fara TVA, si 159.084,72 lei, fara TVA, (valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractului pâna la data de 31.12.2017, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractului ce contine si valoarea posibilelor suplimentari) din care: - pentru lotul 1 între 58.538,24 lei fara TVA si 87.807,36 lei fara TVA; - pentru lotul 2 între 10.843,68 lei fara TVA si 16.265,52 lei fara TVA; - pentru lotul 3 între 5.642,24 lei fara TVA si 8.463,36 lei fara TVA. - pentru lotul 4 între 5.642,24 lei fara TVA si 8.463,36 lei fara TVA. - pentru lotul 5 între 5.642,24 lei fara TVA si 8.463,36 lei fara TVA - pentru lotul 6 între 5.642,24 lei fara TVA si 8.463,36 lei fara TVA - pentru lotul 7 între 4.231,68 lei fara TVA si 6.347,52 lei fara TVA - pentru lotul 8 între 5.642,24 lei fara TVA si 8.463,36 lei fara TVA - pentru lotul 9 între 4.231,68 lei fara TVA si 6.347,52 lei fara TVA Precizari cu privire la valoarea estimata pentru fiecare lot în parte: i) Valoarea minima a intervalului aferent unui lot de mai sus reprezinta valoarea estimata a contractului pâna la data de 31.12.2017, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractului ce contine si valoarea posibilelor suplimentari prevazute la pct. ii) de mai jos; ii) Autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi contractul de achizitie publica aferent unui lot, cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni, în conditiile prevazute la art. 165 alin. (1) din Normele aprobate prin H.G. nr. 395/2016 ?i în conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Valoarea estimata a acestor suplimentari pentru fiecare lot în parte este urmatoarea: - pentru lotul 1 – 29.269,12 lei fara TVA; - pentru lotul 2 – 5.421,84 lei fara TVA; - pentru lotul 3 – 2.821,12 lei fara TVA; - pentru lotul 4 - 2.821,12 lei fara TVA. - pentru lotul 5 - 2.821,12 lei fara TVA. - pentru lotul 6 - 2.821,12 lei fara TVA. - pentru lotul 7 - 2.115,84 lei fara TVA. - pentru lotul 8 - 2.821,12 lei fara TVA. - pentru lotul 9 - 2.115,84 lei fara TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de servicii având ca obiect prestarea serviciilor de curatarea a birourilor la sediile Directiei Regionale Iasi si la sediile Oficiilor Judetene din Bacau, Botosani, Braila, Galati, Piatra Neamt, Suceava, Vaslui si Focsani  
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM-DRI 12.04.21
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM-DRI 23.02.23
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 4 (patru) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 4 (patru) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. 23.05.17
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de curatarea a birourilor la sediile Directiei Regionale Iasi si la sediile Oficiilor Judetene din Bacau, Botosani, Braila, Galati, Piatra Neamt, Suceava, Vaslui si Focsani. 03.05.18
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de curatarea a birourilor la sediile Directiei Regionale Iasi si la sediile Oficiilor Judetene din Bacau, Botosani, Braila, Galati, Piatra Neamt, Suceava, Vaslui si Focsani.  
Servicii de întreţinere, reparare şi furnizarea de piese de schimb şi accesorii, anvelope şi acumulatori pentru autovehiculele din parcul auto al ANCOM 01.07.24
Acord cadru prestari servicii de evaluare a bunurilor imobile şi mobile sechestrate, în vederea valorificării-6 loturi 19.02.24
Acord cadru prestari servicii de evaluare a bunurilor imobile şi mobile sechestrate, în vederea valorificării-6 loturi 19.02.24