Feedback
I.D.: 66029507

Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM-DRI

Data publicarii
09.02.22 Exista 292.054 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50112000-3
Termenul limita pentru depunere:
16.03.22
Pretul estimativ:
163.484,00 RON - 186.302,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1136939.pdf
  2. SECTIUNEA 3 CLAUZE CONTRACTUALE SERVICE AUTO .doc
  3. Sectiunea 2 Caiet de sarcini service auto .docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere şi reparare pentru autovehiculele, precum şi furnizarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculelor din dotarea ANCOM-DRI (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0) în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Achiziţia este împărţită în 7 (şapte) loturi conform Secţiunii 2: Caietul de sarcini. ...
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere şi reparare pentru autovehiculele, precum şi furnizarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculelor din dotarea ANCOM-DRI (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0) în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Achiziţia este împărţită în 7 (şapte) loturi conform Secţiunii 2: Caietul de sarcini. Valoarea estimată a contractelor este cuprinsă între: 163.484,00 lei, fără TVA, şi 186.302,00 lei, fără TVA, (valoarea minimă a intervalului reprezintă valoarea estimată a contractelor până la data de 31.12.2022, iar valoarea maximă reprezintă valoarea estimată a contractelor ce conţine şi valoarea posibilelor suplimentări), din care: - pentru lotul 1 între 72.443,00 lei, fără TVA şi 75.385,00 lei, fără TVA; - pentru lotul 2 între 15.871,00 lei, fără TVA şi 18.977,00 lei, fără TVA; - pentru lotul 3 este de 7.583,00 lei, fără TVA şi 10.533,00 lei, fără TVA;. - pentru lotul 4 între 17.012,00 lei, fără TVA şi 19.626,00 lei, fără TVA; - pentru lotul 5 între 27.065,00 lei, fără TVA şi 34.320,00 lei, fără TVA; - pentru lotul 6 între 18.408,00 lei, fără TVA şi 21.362,00 lei, fără TVA; - pentru lotul 7 este de 5.102,00 lei, fără TVA şi 6.099,00 lei, fără TVA. Precizări cu privire la valoarea estimată pentru fiecare lot în parte: i) Valoarea minimă a intervalului aferent unui lot de mai sus reprezintă valoarea estimată a contractului până la data de 31.12.2022, iar valoarea maximă reprezintă valoarea estimată a contractului ce conţine şi valoarea posibilelor suplimentări prevăzute la pct. ii) de mai jos; ii) Autoritatea contractantă are dreptul de a prelungi contractul de achiziţie publică aferent unui lot, cu o perioadă suplimentară de 4 (patru) luni, în condiţiile prevăzute la art. 165 alin. (1) din Normele aprobate prin H.G. nr. 395/2016 şi în condiţiile existenţei resurselor financiare alocate cu această destinaţie. Valoarea estimată a acestor suplimentări pentru fiecare lot în parte este următoarea: - pentru lotul 1 – 2.942,00 lei, fără TVA; - pentru lotul 2 – 3.106,00 lei, fără TVA; - pentru lotul 3 – 2.950,00lei, fără TVA; - pentru lotul 4 – 2.614,00 lei, fără TVA; - pentru lotul 5 – 7.255,00 lei, fără TVA; - pentru lotul 6 – 2.954,00 lei, fără TVA; - pentru lotul 7 – 997,00lei, fără TVA; Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări: în a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit în Anunţul de participare pentru depunerea ofertelor. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 20 Contractele aferente anului 2022 urmează a intra în vigoare cu data de 01.05.2022. În situaţia în care derularea procedurii de achiziţie nu permite intrarea în vigoare a contractelor cu data de 01.05.2022, acestea vor intra în vigoare la o dată ulterioară în funcţie de finalizarea procedurii de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRI 23.02.22
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM-DRI 23.02.23
Servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM-DRI 26.03.20
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM-DRI 12.04.21
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM-DRI 20.07.20
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 34300000-0 si 50112000-3) 09.03.16
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 34300000-0 si 50112000-3)  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 4 (patru) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 4 (patru) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. 23.05.17
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DR Iasi 17.03.21