Feedback
I.D.: 66340327

Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0).

Data publicarii
18.02.22 Exista 1.047.328 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50112000-3
Termenul limita pentru depunere:
21.03.22
Pretul estimativ:
101.000,00 RON - 136.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1138028.pdf
  2. Sectiunea 2 SEAP -Caiet de sarcini service auto 2022 SAO.docx
  3. Sectiunea 3 Clauze contractuale si proiect de contract.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb si accesorii, pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0) în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute in Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Achiziţia este impărţită in 6 (şase) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Valoarea estim...
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb si accesorii, pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0) în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute in Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Achiziţia este impărţită in 6 (şase) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Valoarea estimată a contractelor este cuprinsă intre: 101.000 lei, fără TVA, si 136.000 lei, fără TVA, (valoarea minimă a intervalului reprezintă valoarea estimată a contractelor până la data de 31.12.2022, iar valoarea maximă reprezintă valoarea estimată a contractelor ce conţine si valoarea posibilelor suplimentări), din care: - pentru lotul 1 intre 40.000,00 lei fără TVA si 50.000,00 lei fără TVA; - pentru lotul 2 intre 22.000,00 lei fără TVA si 32.000,00 lei fără TVA; - pentru lotul 3 intre 9.000,00 lei fără TVA si 15.000,00 lei fără TVA; - pentru lotul 4 intre 20.000,00 lei fără TVA si 24.000,00 lei fără TVA; - pentru lotul 5 intre 10.000,00 lei fără TVA si 15.000,00 lei fără TVA. Precizări cu privire la valoarea estimată pentru fiecare lot in parte: i) Valoarea minimă a intervalului aferent unui lot de mai sus reprezintă valoarea estimată a contractului până la data de 31.12.2022, iar valoarea maximă reprezintă valoarea estimată a contractului ce conţine şi valoarea posibilelor suplimentări prevăzute la pct. ii) de mai jos; ii) Autoritatea contractantă are dreptul de a prelungi contractul de achiziţie publică aferent unui lot, cu o perioadă suplimentară de 4 (patru) luni, in condiţiile prevăzute la art. 165 alin. (1) din Normele aprobate prin H.G. nr. 395/2016 şi în condiţiile existenţei resurselor financiare alocate cu aceasta destinaţie. Valoarea estimată a acestor suplimentări pentru fiecare lot in parte este urmatoarea: - pentru lotul 1 – 10.000,00 lei fără TVA; - pentru lotul 2 – 10.000,00 lei fără TVA; - pentru lotul 3 – 6.000,00 lei fără TVA; - pentru lotul 4 – 4.000,00 lei fără TVA; - pentru lotul 5 – 5.000,00 lei fără TVA; Autoritatea contractantă va răpunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificari: in a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit in Anunţul de participare pentru depunerea ofertelor. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări inainte de data limită de depunere a ofertelor: 20
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de intreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM - Sediul Central 14.03.23
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehiculele iesite din garantie  
Contract servicii de curăţenie la sediile oficiilor judeţene ale ANCOM DR Cluj 16.03.22
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de intreţinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (sediul central) 06.04.21
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de intreţinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (sediul central) 02.04.20
Contract servicii de întreţinere şi reparaţii autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj 26.04.21
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de intreţinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM - DRM 30.03.22
Servicii de întreţinere, reparare şi furnizarea de piese de schimb şi accesorii, anvelope şi acumulatori pentru autovehiculele din parcul auto al ANCOM 01.07.24
Servicii de întreținere, reparare și furnizarea de piese de schimb și accesorii, anvelope și acumulatori pentru autovehiculele din parcul auto al ANCOM 01.07.24
Servicii de întreținere, reparare și furnizarea de piese de schimb și accesorii, anvelope și acumulatori pentru autovehiculele din parcul auto al ANCOM