Feedback
I.D.: 34400704

Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRT

Data publicarii
07.03.19 Exista 207.456 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90919200-4
Termenul limita pentru depunere:
09.04.19
 
 
Documente participare:
  1. 2-CN1009685.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRT (cod CPV: 90919200-4) in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Achizitia este impartita in 6 (şase) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Ofertele se vor elabora si se vor evalua avand in vedere cantitatea si valoarea estimata a ...
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRT (cod CPV: 90919200-4) in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Achizitia este impartita in 6 (şase) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Ofertele se vor elabora si se vor evalua avand in vedere cantitatea si valoarea estimata a contractelor pana la 31.12.2019. Valoarea estimata a contractelor este cuprinsa intre: 54.624,00 lei, fara TVA, si 81.936,00 lei, fara TVA, (valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractelor pana la data de 31.12.2019, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractelor ce contine si valoarea posibilelor suplimentari), din care: - pentru lotul 1 intre 9.104,00 lei fara TVA si 13.656,00 lei fara TVA; - pentru lotul 2 intre 9.104,00 lei fara TVA si 13.656,00 lei fara TVA; - pentru lotul 3 intre 9.104,00 lei fara TVA si 13.656,00 lei fara TVA;; - pentru lotul 4 intre 9.104,00 lei fara TVA si 13.656,00 lei fara TVA;. - pentru lotul 5 intre 9.104,00 lei fara TVA si 13.656,00 lei fara TVA;; - pentru lotul 6 intre 9.104,00 lei fara TVA si 13.656,00 lei fara TVA; Precizari cu privire la valoarea estimata pentru fiecare lot in parte: i) Valoarea minima a intervalului aferent unui lot de mai sus reprezinta valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2019, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractului ce contine si valoarea posibilelor suplimentari prevazute la pct. ii) de mai jos; ii) Autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi contractul de achizitie publica aferent unui lot, cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni, in conditiile prevazute la art. 165 alin. (1) din Normele aprobate prin H.G. nr. 395/2016 si in conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Valoarea estimata a acestor suplimentari pentru fiecare lot in parte este urmatoarea: - pentru lotul 1 – 4.552,00 lei fara TVA; - pentru lotul 2 – 4.552,00 lei fara TVA; - pentru lotul 3 – 4.552,00 lei fara TVA; - pentru lotul 4 – 4.552,00 lei fara TVA; - pentru lotul 5 – 4.552,00 lei fara TVA; - pentru lotul 6 – 4.552,00 lei fara TVA. Autoritatea contractanta va rapunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRT (cod CPV: 90919200-4) 15.07.19
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de intreţinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM - DRT (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0) 22.04.19
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de intreţinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Timis 25.05.20
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de intreţinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Timiş 29.03.22
Servicii de întreţinere, reparare şi furnizarea de piese de schimb şi accesorii, anvelope şi acumulatori pentru autovehiculele din parcul auto al ANCOM 01.07.24
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Timis (coduri CPV: 34300000-0 si 50112000-3). 15.04.16
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Timis (coduri CPV: 34300000-0 si 50112000-3).  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor din cadrul ANCOM DR Timis (cod CPV: 90919200-4) 03.04.18
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor din cadrul ANCOM DR Timis (coduri CPV: 90919200-4). 03.05.18
Anulata - Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor din cadrul ANCOM DR Timis (cod CPV: 90919200-4) 03.04.18