Feedback
I.D.: 54129945

Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DR Iasi

Data publicarii
11.02.21 Exista 288.347 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90919200-4
Termenul limita pentru depunere:
17.03.21
Pretul estimativ:
88.160,00 RON - 132.240,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1105866.pdf
  2. Sectiunea 2 -Caiet sarcini curatenie .doc
  3. Sectiunea 3 - Proiect de contract si clauze contractuale obligatorii.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM – DR Iaşi (cod CPV: 90919200-4) in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Achizitia este impartita in 9 (noua) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Ofertele se vor elabora si se vor evalua avand in vedere cantitatea si valoarea estimat...
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM – DR Iaşi (cod CPV: 90919200-4) in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Achizitia este impartita in 9 (noua) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Ofertele se vor elabora si se vor evalua avand in vedere cantitatea si valoarea estimata a contractelor pana la 31.12.2021. Valoarea estimata a contractelor este cuprinsa intre: 88.160,00 lei, fara TVA, si 132.240,00 lei, fara TVA, (valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractelor pana la data de 31.12.2021, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractelor ce contine si valoarea posibilelor suplimentari), din care: - pentru lotul 1 intre 13.920,00 lei, fara TVA si 20.880,00 lei, fara TVA; - pentru lotul 2 intre 9.280,00 lei, fara TVA si 13.920,00 lei, fara TVA; - pentru lotul 3 intre 9.280,00 lei, fara TVA si 13.920,00 lei, fara TVA; - pentru lotul 4 intre 9.280,00 lei, fara TVA si 13.920,00 lei, fara TVA; - pentru lotul 5 intre 9.280,00 lei, fara TVA si 13.920,00 lei, fara TVA; - pentru lotul 6 intre 9.280,00 lei, fara TVA si 13.920,00 lei, fara TVA; - pentru lotul 7 intre 9.280,00 lei, fara TVA si 13.920,00 lei, fara TVA; - pentru lotul 8 intre 9.280,00 lei, fara TVA si 13.920,00 lei, fara TVA; - pentru lotul 9 intre 9.280,00 lei, fara TVA si 13.920,00 lei, fara TVA; Precizari cu privire la valoarea estimata pentru fiecare lot in parte: i) Valoarea minima a intervalului aferent unui lot de mai sus reprezinta valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2021, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractului ce contine si valoarea posibilelor suplimentari prevazute la pct. ii) de mai jos; ii) Autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi contractul de achizitie publica aferent unui lot, cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni, in conditiile prevazute la art. 165 alin. (1) din Normele aprobate prin H.G. nr. 395/2016 si in conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Valoarea estimata a acestor suplimentari pentru fiecare lot in parte este urmatoarea: - pentru lotul 1 – 6.960,00 lei fara TVA; - pentru lotul 2 – 4.640,00 lei fara TVA; - pentru lotul 3 – 4.640,00 lei fara TVA; - pentru lotul 4 – 4.640,00 lei fara TVA; - pentru lotul 5 – 4.640,00 lei fara TVA; - pentru lotul 6 – 4.640,00 lei fara TVA; - pentru lotul 7 – 4.640,00 lei fara TVA; - pentru lotul 8 – 4.640,00 lei fara TVA; - pentru lotul 9 – 4.640,00 lei fara TVA; Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20 Contractele aferente anului 2021 urmează a intra în vigoare cu data de 01.05.2021. În situaţia în care derularea procedurii de achiziţie nu permite intrarea în vigoare a contractelor cu data de 01.05.2021, acestea vor intra în vigoare la o dată ulterioară în funcţie de finalizarea procedurii de atribuire. În cazul în care la data finalizarii procedurii de atribuire nu este aprobat bugetul de venituri si cheltuieli al ANCOM pe anul 2021, contractele se vor semna in functie de fondurile care pot fi disponibilizate cu aceasta destinatie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRI 07.03.23
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM-DRI 12.04.21
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRI 23.02.22
Servicii de revizie tehnică şi mentenanţă a sistemelor de supraveghere video ale instanţelor arondate Tribunalului Iaşi 26.04.21
Servicii de revizie tehnică şi mentenanţă a sistemelor de supraveghere video ale instanţelor arondate Tribunalului Iaşi 17.05.21
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM-DRI 23.02.23
Acord-cadru furnizare imbracaminte si incaltaminte 31.03.22
Contract de achizitie publica de prestari servicii medicale de medicina muncii angajaţilor aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Iasi 03.06.21
Contract de achizitie publica de prestari servicii medicale de medicina muncii angajaţilor aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Iasi 14.04.21
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM-DRI 16.03.22