Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intreţinere si reparare, precum si furnizarea şi montarea de piese de schimb si accesorii, pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0) în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Achiziţia este impărţită în 5 (cinci) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.
Valoa...
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intreţinere si reparare, precum si furnizarea şi montarea de piese de schimb si accesorii, pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0) în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Achiziţia este impărţită în 5 (cinci) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.
Valoarea estimată a contractelor este cuprinsă intre: 176.400 lei, fara TVA şi 241.000 lei, fără TVA, (valoarea minimă a intervalului reprezintă valoarea estimată a contractelor până la data de 31.12.2022, iar valoarea maximă reprezintă valoarea estimată a contractelor ce conţine si valoarea posibilelor suplimentări), din care:
- pentru lotul 1 intre 29.100,00 lei fara TVA si 31.500,00 lei fara TVA;
- pentru lotul 2 intre 81.580,00 lei fara TVA si 110.620,00 lei fara TVA;
- pentru lotul 3 intre 39.600,00 lei fara TVA si 57.800,00 lei fara TVA;
- pentru lotul 4 intre 9.760,00 lei fara TVA si 16.840,00 lei fara TVA;
- pentru lotul 5 intre 12.460,00 lei fara TVA si 17.340,00 lei fara TVA.
- pentru lotul 6 intre 3.900,00 lei fara TVA si 6.900,00 lei fara TVA.
Precizari cu privire la valoarea estimata pentru fiecare lot in parte:
i) Valoarea minima a intervalului aferent unui lot de mai sus reprezinta valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2022, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractului ce contine si valoarea posibilelor suplimentari prevazute la pct. ii) de mai jos;
ii) Autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi contractul de achizitie publica aferent unui lot, cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni, in conditiile prevazute la art. 165 alin. (1) din Normele aprobate prin H.G. nr. 395/2016 si in conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
Valoarea estimata a acestor suplimentari pentru fiecare lot in parte este urmatoarea:
- pentru lotul 1 – 2.400,00 lei fara TVA;
- pentru lotul 2 – 29.040,00 lei fara TVA;
- pentru lotul 3 – 18.200,00 lei fara TVA;
- pentru lotul 4 – 7.080,00 lei fara TVA;
- pentru lotul 5 – 4.880,00 lei fara TVA;
- pentru lotul 6 – 3.000,00 lei fara TVA.
Autoritatea contractanta va rapunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20