Se va incheia un contract de furnizare pentru fiecare lot in parte:
- lot 1-Statie grafica de lucru, Valoare (lei fara tva) 12.605,00, Cantitate-1 cpl.
- lot 2-Statie grafica specializata tip 1, Valoare (lei fara tva) 126.050,00, Cantitate-5 cpl.
- lot 3-Statie grafica portabila rigidizata, Valoare (lei fara tva) 62.180,00, Cantitate-2 cpl.
- lot 4-Statie grafica de lucru proiectare 3D, Valoare (lei fara tva) 40.336,00, Can...
Se va incheia un contract de furnizare pentru fiecare lot in parte:
- lot 1-Statie grafica de lucru, Valoare (lei fara tva) 12.605,00, Cantitate-1 cpl.
- lot 2-Statie grafica specializata tip 1, Valoare (lei fara tva) 126.050,00, Cantitate-5 cpl.
- lot 3-Statie grafica portabila rigidizata, Valoare (lei fara tva) 62.180,00, Cantitate-2 cpl.
- lot 4-Statie grafica de lucru proiectare 3D, Valoare (lei fara tva) 40.336,00, Cantitate-4 cpl.
- lot 5-Scanner digital cu masa plana A0, Valoare (lei fara tva) 288.800,00, Cantitate-1 cpl.
Informatii referitoare la primirea solicitarilor de clarificari si transmiterea raspunsurilor la solicitarile de clarificari:
-Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
-Dupa publicarea anuntului de participare operatorii economici pot adresa solicitari de clarificari la sectiunea Detalii procedura/Intrebari.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari se realizeaza in conformitate cu art 160-161 din Legea 98/2016.
-Termen limita pentru solicitare clarificari la documentatie atribuire:10 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor
-Data de raspuns la toate solicitarile de clarificari primite in termenul limita: 6 zile anterior datei limita de depunere oferte.