Feedback
I.D.: 7188514

Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehiculele aflate în garantie

Data publicarii
14.08.13 Exista 1.049.548 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34300000-0 50112000-3
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehiculele aflate in garantie (coduri CPV: 34300000-0 si 50112000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractelor este cuprinsa între: 12.133,00 lei fara TVA si 18.200,00 lei fara TVA, (valoa...
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehiculele aflate in garantie (coduri CPV: 34300000-0 si 50112000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractelor este cuprinsa între: 12.133,00 lei fara TVA si 18.200,00 lei fara TVA, (valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata în functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari), din care: - pentru lotul 1 între 2.800,00 lei fara TVA si 4.200,00 lei fara TVA; - pentru lotul 2 între 9.333,00 lei fara TVA si 14.000,00 lei fara TVA; Precizari cu privire la valoarea estimata pentru fiecare lot în parte: i) Valoarea minima a intervalului aferent unui lot de mai sus reprezinta valoarea estimata în functie de care se vor elabora si evalua ofertele pentru lotul respectiv, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari prevazute la pct. ii) de mai jos. ii) Autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi contractul de achizitie publica aferent unui lot, cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni, în conditiile prevazute la art. 6 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, daca autoritatea contractanta nu refuza expres prelungirea acestuia si în conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Valoarea estimata a acestor suplimentari pentru fiecare lot în parte este urmatoarea: - pentru lotul 1 - 1.400,00 lei fara TVA; - pentru lotul 2 – 4.667,00 lei fara TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehiculele iesite din garantie  
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehiculele Toyota Land Cruiser aflate în garantie 15.10.13
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRM 19.03.20
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRM (cod CPV: 90919200-4). 24.03.21
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRM 23.03.22
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRM (cod CPV: 90919200-4). 14.03.23
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile ANCOM - DRB 15.05.18
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile ANCOM - DRB  
Prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRI 15.04.19
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRB (cod CPV: 90919200-4). 03.04.19