Feedback
I.D.: 50988095

Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi dulap metalic (cod CPV: 39100000-3) – Lot 3 şi stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD (cod CPV: 39153000-9) – Lot 4, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.

Data publicarii
27.10.20 Exista 1.023.601 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39100000-3 39153000-9
Pretul estimativ:
97.000,00 RON - 97.000,00 RON
2.150,00 RON - 2.150,00 RON
33.190,00 RON - 33.190,00 RON
5.200,00 RON - 5.200,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. Lotul nr. 2 - Scaune – 170 buc., Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de scaune, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini – 170 buc.. 3. Lotul nr. 3 - cuiere şi dulap metalic – 6 buc., Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de cuiere şi dulap metalic, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini – 6 buc.. 1. Lotul ...
2. Lotul nr. 2 - Scaune – 170 buc., Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de scaune, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini – 170 buc.. 3. Lotul nr. 3 - cuiere şi dulap metalic – 6 buc., Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de cuiere şi dulap metalic, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini – 6 buc.. 1. Lotul nr. 1 - mobilier birou – 64 buc., Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini. - 64 buc.. 4. Lotul nr. 4 - stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD – 4 buc., Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini – 4 buc..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi dulap metalic (cod CPV: 39100000-3) – Lot 3 şi stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD (cod CPV: 39153000-9) – Lot 4, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 14.07.20
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3) - sediul central ANCOM  
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3)  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3) - sediul central ANCOM 19.08.19
Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR CLUJ  
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) 24.09.19
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1 si scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 31.07.17
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1 si scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR Cluj  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de gaze naturale pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini.