Feedback
I.D.: 39354119

Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3) - sediul central ANCOM

Data publicarii
24.10.19 Exista 880.477 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39100000-3
Pretul estimativ:
89.300,00 RON - 89.300,00 RON
1.780,00 RON - 1.780,00 RON
37.350,00 RON - 37.350,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. Lotul nr. 2 - Scaune – 151 buc., Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de scaune, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini.. 3. Lotul nr. 3 - cuiere şi rafturi metalice – 6 buc., Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de cuiere şi rafturi metalice, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini.. 1. Lotul nr. 1 - mobi...
2. Lotul nr. 2 - Scaune – 151 buc., Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de scaune, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini.. 3. Lotul nr. 3 - cuiere şi rafturi metalice – 6 buc., Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de cuiere şi rafturi metalice, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini.. 1. Lotul nr. 1 - mobilier birou – 100 buc., Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi dulap metalic (cod CPV: 39100000-3) – Lot 3 şi stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD (cod CPV: 39153000-9) – Lot 4, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3) - sediul central ANCOM 19.08.19
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi dulap metalic (cod CPV: 39100000-3) – Lot 3 şi stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD (cod CPV: 39153000-9) – Lot 4, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 14.07.20
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3)  
Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR CLUJ  
Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR Cluj  
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) 24.09.19
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1 si scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 31.07.17
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1 si scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR CLUJ 19.09.19