Feedback
I.D.: 37458647

Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3) - sediul central ANCOM

Data publicarii
25.07.19 Exista 900.781 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39100000-3
Termenul limita pentru depunere:
19.08.19
Pretul estimativ:
128.430,00 RON - 128.430,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1049079.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de produse, impartite pe 3 (trei) loturi, astfel: - Lotul nr.1 – mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lotul nr.2 – scaune (cod CPV: 39100000-3) - Lotul nr.3 – cuiere şi rafturi metalice (cod CPV: 39100000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. Valoarea estimata totala fara TVA: 128.430,00 ...
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de produse, impartite pe 3 (trei) loturi, astfel: - Lotul nr.1 – mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lotul nr.2 – scaune (cod CPV: 39100000-3) - Lotul nr.3 – cuiere şi rafturi metalice (cod CPV: 39100000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. Valoarea estimata totala fara TVA: 128.430,00 Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 1: 37.350,00 lei Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 2: 89.300,00 lei Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 3: 1.780,00 lei Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări: in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi dulap metalic (cod CPV: 39100000-3) – Lot 3 şi stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD (cod CPV: 39153000-9) – Lot 4, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 14.07.20
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) 24.09.19
Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR CLUJ 19.09.19
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi dulap metalic (cod CPV: 39100000-3) – Lot 3 şi stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD (cod CPV: 39153000-9) – Lot 4, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3) - sediul central ANCOM  
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1 si scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 31.07.17
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1 si scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR Cluj 17.09.20
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRM (cod CPV: 90919200-4). 24.03.21
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRM (cod CPV: 90919200-4). 14.03.23