Feedback
I.D.: 47773236

Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi dulap metalic (cod CPV: 39100000-3) – Lot 3 şi stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD (cod CPV: 39153000-9) – Lot 4, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.

Data publicarii
03.07.20 Exista 890.309 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39100000-3
Termenul limita pentru depunere:
14.07.20
Pretul estimativ:
137.540,00 RON - 137.540,00 RON
Documente participare:
  1. Sectiunea II -INSTRUCTIUNI MOBILIER 2019.docx
  2. Sectiunea III - CAIET SARCINI- MOBILIER 2020.docx
  3. Sectiunea IV - Contract de achizitie publica de produse.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de produse, impartite pe 4 (patru) loturi, astfel: - Lotul nr.1 – mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lotul nr.2 – scaune (cod CPV: 39100000-3) - Lotul nr.3 – cuiere şi dulap metalic (cod CPV: 39100000-3) - Lotul nr.4 – stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD (cod CPV: 39153000-9) , în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Cai...
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de produse, impartite pe 4 (patru) loturi, astfel: - Lotul nr.1 – mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lotul nr.2 – scaune (cod CPV: 39100000-3) - Lotul nr.3 – cuiere şi dulap metalic (cod CPV: 39100000-3) - Lotul nr.4 – stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD (cod CPV: 39153000-9) , în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. Valoarea estimata totala fara TVA: 137.540,00 Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 1: 33.190,00 lei Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 2: 97.000,00 lei Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 3: 2.150,00 lei Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 4: 5.200,00 lei Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări: in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3) - sediul central ANCOM 19.08.19
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) 24.09.19
Achiziţia unui sistem de expunere plăci tipografice şi upgrade software pentru prelucrare şi diseminare informaţii geografice, compus din: • Lotul 1 –“Sistem pentru expunerea şi developarea plăcilor tipografice convenţionale tip UV/ Aparate şi echipamente de developare a peliculelor fotografice”cod CPV 38653300-0 (Rev 2). • Lotul 2 – “Mentenanţă şi upgrade software prelucrare înregistrări aeriene / servicii de actualizare informatică, cod CPV 72540000-2 (Rev 2). • Lotul 3 –“Mentenanţă şi upgrade software geoportal/ servicii de actualizare infor  
Achiziţia unui sistem de expunere plăci tipografice şi upgrade software pentru prelucrare şi diseminare informaţii geografice, compus din: • Lotul 1 –“Sistem pentru expunerea şi developarea plăcilor tipografice convenţionale tip UV/ Aparate şi echipamente de developare a peliculelor fotografice”cod CPV 38653300-0 (Rev 2). • Lotul 2 – “Mentenanţă şi upgrade software prelucrare înregistrări aeriene / servicii de actualizare informatică, cod CPV 72540000-2 (Rev 2). • Lotul 3 –“Mentenanţă şi upgrade software geoportal/ servicii de actualizare infor 24.09.18
Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR CLUJ 19.09.19
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1 si scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 31.07.17
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1 si scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR Cluj 17.09.20
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRM (cod CPV: 90919200-4). 24.03.21
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi dulap metalic (cod CPV: 39100000-3) – Lot 3 şi stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD (cod CPV: 39153000-9) – Lot 4, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.