Feedback
I.D.: 10944783

Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de energie electrica

Data publicarii
08.01.16 Exista 771.191 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
09310000-5
Pretul estimativ:
773.192,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de energie electricA (cod CPV: 09310000-5), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractelor este cuprinsa intre: 899.075 lei fara TVA si 1.182.595 lei fara TVA, (valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractelor de la 01.01.2016 pana la data de 31.12.2016, iar valoarea max...
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de energie electricA (cod CPV: 09310000-5), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractelor este cuprinsa intre: 899.075 lei fara TVA si 1.182.595 lei fara TVA, (valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractelor de la 01.01.2016 pana la data de 31.12.2016, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractelor ce contine si valoarea posibilelor suplimentari), din care: -pentru lotul 1 – intre 483.250 lei, fara TVA si 644.265 lei, fara TVA; -pentru lotul 2 – intre 159.470 lei, fara TVA si 196.530 lei, fara TVA; -pentru lotul 3 – intre 151.600 lei, fara TVA si 202.130 lei, fara TVA; -pentru lotul 4 – intre 104.755 lei, fara TVA si 139.670 lei, fara TVA; Precizari cu privire la valoarea estimata pentru fiecare lot in parte: i)Valoarea minima a intervalului aferent unui lot de mai sus reprezinta valoarea estimata a contractului de la 01.01.2016 pana la data de 31.12.2016, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractului ce contine si valoarea posibilelor suplimentari prevazute la pct. ii) de mai jos; ii)Autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi contractul de achizitie publica aferent unui lot, cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni, in conditiile prevazute la art. 6 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, in conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Valoarea estimata a acestor suplimentari pentru fiecare lot in parte este urmatoarea: -pentru lotul 1: 161.015 lei,fara TVA -pentru lotul 2: 37.060 lei,fara TVA -pentru lotul 3: 50.530 lei,fara TVA -pentru lotul 4: 34.915 lei,fara TVA
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea de gaze naturale (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehicule iesite din garantie Dacia, Nissan si Mercedes (coduri CPV: 34300000-0, 50112000-3)  
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehicule iesite din garantie Dacia, Nissan si Mercedes (coduri CPV: 34300000-0, 50112000-3) 23.02.16
Lot 1 - Servicii de mentenanta si suport specializat pentru sistemul de raportare si înregistrare tranzactionala – ERP/SAP; Lot 2 - Servicii de mentenanta si suport specializat pentru sistemul portal si fluxuri de documente  
Lot 1 - Servicii de mentenanta si suport specializat pentru sistemul de raportare si înregistrare tranzactionala – ERP/SAP; Lot 2 - Servicii de mentenanta si suport specializat pentru sistemul portal si fluxuri de documente 23.08.16
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRM 19.03.20
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRM (cod CPV: 90919200-4). 24.03.21
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRM 23.03.22
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehicule aflate in garantie Dacia (coduri CPV: 34300000-0, 50112000-3) 24.02.16
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehicule aflate in garantie Dacia (coduri CPV: 34300000-0, 50112000-3)