Feedback
I.D.: 5504305

Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea de echipamente IT, respectiv 66 (saizecisisase) computere personale (cod CPV: 30213000-5) - Lot 1 si 16 (saisprezece) tablete PC – Lot 2 (codCPV: 30213200-7), în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.

Data publicarii
03.03.15 Exista 246.568 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213000-5
Termenul limita pentru depunere:
23.03.15
Pretul estimativ:
493.950,00 RON
Documente participare:
  1. 7-370590.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea de echipamente IT, respectiv 66 (saizecisisase) computere personale (cod CPV: 30213000-5) - Lot 1 si 16 (saisprezece) tablete PC (cod CPV: 30213200-7)- Lot 2, în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Produsele care urmeaza a fi achizitionate sunt împartite în 2 (doua) loturi, conform Caietului de sarcini – ...
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea de echipamente IT, respectiv 66 (saizecisisase) computere personale (cod CPV: 30213000-5) - Lot 1 si 16 (saisprezece) tablete PC (cod CPV: 30213200-7)- Lot 2, în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Produsele care urmeaza a fi achizitionate sunt împartite în 2 (doua) loturi, conform Caietului de sarcini – Sectiunea 2.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea de echipamente IT, respectiv 66 (saizecisisase) computere personale (cod CPV: 30213000-5) - Lot 1 si 16 (saisprezece) tablete PC – Lot 2 (codCPV: 30213200-7), în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de computere personale (cod CPV: 30213000-5), împartite pe 2 (doua) loturi, respectiv computere de birou (Desktop-uri) – Lot nr. 1 si computere portabile (Laptop-uri) – lot nr. 2, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 24.11.16
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de COMPUTERE PERSONALE (cod CPV: 30213000-5), împartite pe 2 (doua) loturi, respectiv computere de birou (Desktop-uri) - LOT nr.1 si computere portabile (Laptop-uri) - LOT nr. 2, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 24.11.16
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea a 10 (zece) videoproiectoare (cod CPV: 38652120-7) - Lot 1 si a 2 (doua) videoproiectoare cu ecran mobil (cod CPV: 38652120-7) – Lot 2, în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini 27.03.15
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de tablete (cod CPV: 30213200-7), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de COMPUTERE PERSONALE (cod CPV: 30213000-5), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 23.04.18
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de COMPUTERE PERSONALE (cod CPV: 30213000-5), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare avand ca obiect livrarea de echipamente şi dotări pentru Laboratorul pentru Încercări de Compatibilitate Electromagnetică şi Testare a Echipamentelor Radio (LICETER), cod CPV: 38424000-3, împărṭite pe 2(două) loturi, după cum urmează: - LOT nr.1: Echipamente şi dotări pentru testarea echipamentelor radio, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini; - LOT nr.2: Echipamente şi dotări pentru încercări de compatibilitate electromagnetică, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 25.11.19
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea de autoturisme (cod CPV: 34110000-1), respectiv 6 (sase) autoturisme conform specificatiilor tehnice de la punctul 2.1 Sectiunea 2: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 1 si 32 (treizecisidoua) autoturisme conform specificatiilor tehnice de la punctul 2.2 Sectiunea 2: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 2, în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 10.11.16