Feedback
I.D.: 36963917

Contracte având ca obiect furnizarea de rechizite şi produse de birotică

Data publicarii
03.07.19 Exista 1.037.827 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
22852000-7
Termenul limita pentru depunere:
16.07.19
Pretul estimativ:
180.000,00 RON - 180.000,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1047267.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contracte avand ca obiect furnizarea de rechizite si produse de birotica (coduri CPV: 22852000-7, 30190000-7, 39264000-0 si 44424200-0), respectiv: - Accesorii de birou conform specificatiilor tehnice din Sectiunea III: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 1; - Articole organizare si arhivare, conform specificatiilor tehnice din Sectiunea III: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 2; - Hartie si articole ...
Contracte avand ca obiect furnizarea de rechizite si produse de birotica (coduri CPV: 22852000-7, 30190000-7, 39264000-0 si 44424200-0), respectiv: - Accesorii de birou conform specificatiilor tehnice din Sectiunea III: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 1; - Articole organizare si arhivare, conform specificatiilor tehnice din Sectiunea III: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 2; - Hartie si articole din hartie, conform specificatiilor tehnice din Sectiunea III: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 3; - Instrumente de scris si corectat, conform specificatiilor tehnice din Sectiunea III: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 4; - Birotica, conform specificatiilor tehnice din Sectiunea 2: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 5, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea III: Caietul de sarcini. Produsele care urmeaza a fi achizitionate sunt impartite in 5 (cinci) loturi conform Sectiunii III: Caietul de sarcini. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Autoritatea contractanta va răpunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări: in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte având ca obiect furnizarea de rechizite şi produse de birotică - 5 loturi 07.07.20
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de rechizite si produse de birotica 08.08.17
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de rechizite si produse de birotica  
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea de autoturisme (cod CPV: 34110000-1), respectiv 6 (sase) autoturisme conform specificatiilor tehnice de la punctul 2.1 Sectiunea 2: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 1 si 32 (treizecisidoua) autoturisme conform specificatiilor tehnice de la punctul 2.2 Sectiunea 2: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 2, în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 10.11.16
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea de autoturisme (cod CPV: 34110000-1), respectiv 6 (sase) autoturisme conform specificatiilor tehnice de la punctul 2.1 Sectiunea 2: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 1 si 32 (treizecisidoua) autoturisme conform specificatiilor tehnice de la punctul 2.2 Sectiunea 2: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 2, în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contracte având ca obiect furnizarea de rechizite şi produse de birotică - 5 loturi  
Contracte având ca obiect furnizarea de rechizite şi produse de birotică  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curăţenie la sediile ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 90919200-4). Achizitia este împartită în 11 (unsprezece) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curăţenie la sediile ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 90919200-4). Achizitia este împartită în 11 (unsprezece) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. 18.06.18
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de intreţinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM - DRM 25.03.20