Feedback
I.D.: 49152490

Contracte având ca obiect furnizarea de rechizite şi produse de birotică - 5 loturi

Data publicarii
26.08.20 Exista 1.095.113 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
22852000-7 30190000-7 44424200-0
Pretul estimativ:
19.800,00 RON - 19.800,00 RON
22.600,00 RON - 22.600,00 RON
56.500,00 RON - 56.500,00 RON
36.800,00 RON - 36.800,00 RON
65.300,00 RON - 65.300,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
3. Lotul nr. 3 – Hârtie şi articole din hârtie, Furnizarea de rechizite şi produse de birotică, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini - Lotul nr. 3 – Hârtie şi articole din hârtie.. 4. Lotul nr. 4 – Instrumente de scris şi corectat, Furnizarea de rechizite şi produse de birotică, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăz...
3. Lotul nr. 3 – Hârtie şi articole din hârtie, Furnizarea de rechizite şi produse de birotică, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini - Lotul nr. 3 – Hârtie şi articole din hârtie.. 4. Lotul nr. 4 – Instrumente de scris şi corectat, Furnizarea de rechizite şi produse de birotică, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini - Lotul nr. 4 – Instrumente de scris şi corectat.. 5. Lotul nr. 5 – Birotică, Furnizarea de rechizite şi produse de birotică, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini - Lotul nr. 5 – Birotică.. 1. Lotul nr. 1 – Accesorii birou, Furnizarea de rechizite şi produse de birotică, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini - Lotul nr. 1 – Accesorii birou.. 2. Lotul nr. 2 – Articole organizare şi arhivare, Furnizarea de rechizite şi produse de birotică, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini - Lotul nr. 2 – Articole organizare şi arhivare..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte având ca obiect furnizarea de rechizite şi produse de birotică  
Contracte având ca obiect furnizarea de rechizite şi produse de birotică - 5 loturi 07.07.20
Contracte având ca obiect furnizarea de rechizite şi produse de birotică 16.07.19
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de rechizite si produse de birotica 08.08.17
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de rechizite si produse de birotica  
Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR CLUJ 19.09.19
Contract de furnizare anvelope pentru autovehiculele ANCOM DR Cluj 11.03.20
Contracte de furnizare avand ca obiect livrarea de echipamente şi dotări pentru Laboratorul pentru Încercări de Compatibilitate Electromagnetică şi Testare a Echipamentelor Radio (LICETER), cod CPV: 38424000-3, împărṭite pe 2(două) loturi, după cum urmează: - LOT nr.1: Echipamente şi dotări pentru testarea echipamentelor radio, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini; - LOT nr.2: Echipamente şi dotări pentru încercări de compatibilitate electromagnetică, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Acorduri-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de etalonare (calibrare) si reparatie pentru echipamentele de masura si control aflate in dotarea Laboratorului pentru Încercări de Compatibilitate Electromagnetică şi Testare a Echipamentelor Radio (LICETER) din cadrul ANCOM si iesite din perioada de garantie (coduri CPV: 50410000-2 si 50433000-9)  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi dulap metalic (cod CPV: 39100000-3) – Lot 3 şi stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD (cod CPV: 39153000-9) – Lot 4, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 14.07.20