Obiectul contractului de servicii: prestarea serviciilor de reparaţie şi revizie pentru un UPS PowerScale 25kVA, aflat la sediul Direcţiei Regionale Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24.
A. Caracteristici UPS:
- regim de funcţionare: true online (dublă conversie)
- putere aparentă nominală: 25 kVA
- tensiune de intrare (alimentare) UPS: 3x400/230V 50Hz
- tensiune de ieşire UPS: 3x400/230V 50 Hz
Detalierea metodologiei...
Obiectul contractului de servicii: prestarea serviciilor de reparaţie şi revizie pentru un UPS PowerScale 25kVA, aflat la sediul Direcţiei Regionale Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24.
A. Caracteristici UPS:
- regim de funcţionare: true online (dublă conversie)
- putere aparentă nominală: 25 kVA
- tensiune de intrare (alimentare) UPS: 3x400/230V 50Hz
- tensiune de ieşire UPS: 3x400/230V 50 Hz
Detalierea metodologiei de lucru (produse şi servicii solicitate):
1. Revizia tehnică anuală se va efectua în termen de 10 zile lucrătoare de la data încheierii contractului şi va cuprinde următoarele operaţiuni:
- curăţarea de praf a echipamentelor;
- Verificarea conexiunilor intrare – ieşire
- Verificarea conexiunii de împământare
- Verificare semnalizări optice
- Verificare semnalizări acustice
- Măsurători /citiri ale parametrilor, incluzând şi logo-ul evenimentelor
- Efectuarea testelor de funcţionare (verificarea capacităţii bateriilor, verificarea sistemului de alarmare, verificarea funcţionării corecte a sistemului, verificarea funcţionării corecte a monitorizării sistemului de UPS-uri local şi de la distanţă);
La finalul prestării serviciilor se va întocmi un Proces Verbal de Recepţie, semnat de reprezentanţii ambelor părţi.
2. REPARAŢII ACCIDENTALE
Se vor efectua la solicitarea beneficiarului.
Reparaţiile se vor face în baza unei diagnosticări prealabile gratuite şi vor cuprinde reparaţii mecanico-electrice şi înlocuire, cu repunerea în funcţiune a UPS-ului în parametrii normali (cu sau fără înlocuirea unor piese, subansamble sau componente).
Termenul de intervenţie de la sesizarea defecţiunii va fi de maxim 72 de ore.
După efectuarea constatării defecţiunilor se va transmite către autoritatea contractantă un deviz estimativ care va cuprinde cheltuielile cu piesele de schimb şi manopera.
Devizul va fi transmis spre aprobare autorităţii contractante în maxim 24 ore de la constatarea defecţiunii.
După obţinerea acordului, ofertantul se obligă să asigure furnizarea pieselor şi prestarea serviciilor în termen de 10 zile lucrătoare.
Prestatorul va asigura piesele de schimb necesare reparaţiilor accidentale şi eventualelor defecţiuni constatate la UPS-ul menţionat. Acestea vor fi noi, de origine sau compatibile cu tipul de UPS, certificate/omologate şi vor fi menţionate separat în deviz.
Prestatorul va prezenta la prestarea serviciilor şi/sau livrarea şi montarea pieselor de schimb cel puţin următoarele documente:
Factură;
Deviz;
Certificat de garanţie, unde este cazul;
Declaraţie pe propria rǎspundere privind respectarea adaosului comercial ofertat sau documente justificative din care să rezulte valoarea de achizitie a pieselor de schimb furnizate şi montate, după caz.
La finalul prestării serviciilor se va întocmi un Proces Verbal de Recepţie, semnat de reprezentanţii ambelor părţi.