Obiectul contractului de servicii: prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea de piese de schimb şi accesorii pentru 12 bucăţi aparate de aer condiţionat, situate în:
• Timişoara, str. Horia, nr. 32 (2 buc):
2 buc TAT Technologies (instalate pe autospecialele Mercedes Sprinter)
• Comuna Remetea Mare - sat Ianova (1 buc):
1 buc FUJITSU – 12000 BTU
...
Obiectul contractului de servicii: prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea de piese de schimb şi accesorii pentru 12 bucăţi aparate de aer condiţionat, situate în:
• Timişoara, str. Horia, nr. 32 (2 buc):
2 buc TAT Technologies (instalate pe autospecialele Mercedes Sprinter)
• Comuna Remetea Mare - sat Ianova (1 buc):
1 buc FUJITSU – 12000 BTU
• Primăria Săcălaz (1 buc)
1 buc OSAKA 12000 BTU
• Petroşani, Staţia de tratare a apei (1 buc)
1 buc OSAKA 12000 BTU
• Deva, Dealul Plaiului (1 buc)
1 buc FUJITSU 12000 BTU
• Comuna Bucovăţ - sat Cîrligei (2 buc)
2 buc HITACHI 9000 BTU
• Comuna Fântânele, jud. Arad (2 buc)
2 buc HITACHI 9000 BTU
• Comuna Sânmartin, Sat Cordău, jud. Bihor (2 buc)
2 buc GREE 9000 BTU
Detalierea metodologiei de lucru (produse şi servicii solicitate):
1. REVIZIE APARATE AER CONDIŢIONAT
Ofertantul se obligă să presteze următoarele servicii de întreţinere, reprezentând o revizie în luna iunie 2020, ce va conţine următoarele operaţiuni:
- completarea cu agent refrigerant la capacitate nominală conform cărţilor tehnice a tuturor aparatelor condiţionat
- curăţare filtre unitate interioară cu detergent dezinfectant special pentru filtre climatizare
- curăţare evaporator
- curăţare condensator
- control conexiuni electrice
- verificare ventilator interior
- verificarea ventilator exterior
- verificare amperaj compresor
- verificare presiune refrigerant
- control izolaţie termică
- control valve
- verificare funcţie cald / frig
- diagnosticare defecţiuni
2. REPARAŢII ACCIDENTALE
Se vor efectua la solicitarea beneficiarului.
Reparaţiile se vor face în baza unei diagnosticări prealabile gratuite şi vor cuprinde reparaţii mecanico-electrice şi înlocuire, cu repunerea în funcţiune a echipamentului în parametrii normali (cu sau fără înlocuirea unor piese, subansamble sau componente).
Termenul de intervenţie de la sesizarea defecţiunii va fi de maxim 72 de ore.
După efectuarea constatării defecţiunilor se va transmite către autoritatea contractantă un deviz estimativ care va cuprinde cheltuielile cu piesele de schimb şi manopera.
Devizul va fi transmis spre aprobare autorităţii contractante în maxim 24 ore de la constatarea defecţiunii.
După obţinerea acordului, ofertantul se obligă să asigure furnizarea pieselor şi prestarea serviciilor în termen de 10 zile lucrătoare.
Prestatorul va asigura piesele de schimb necesare reparaţiilor accidentale şi eventualelor defecţiuni constatate la sistemele menţionate. Acestea vor fi noi, de origine sau compatibile cu tipul de sistem, certificate/omologate şi vor fi menţionate separat în deviz.
Prestatorul va prezenta la prestarea serviciilor şi/sau livrarea şi montarea pieselor de schimb cel puţin următoarele documente:
Factură;
Deviz;