Feedback
I.D.: 46425304

Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de reparare şi de întreţinere a aparatelor de aer condiţionat, la sediul din Timişoara şi la SITE-urile ce aparţin Direcţiei Regionale Timiş.

Data publicarii
18.05.20 Exista 306.821 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50730000-1
Termenul limita pentru depunere:
18.05.20
Pretul estimativ:
7.752,00 RON - 7.752,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de servicii: prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea de piese de schimb şi accesorii pentru 12 bucăţi aparate de aer condiţionat, situate în: • Timişoara, str. Horia, nr. 32 (2 buc): 2 buc TAT Technologies (instalate pe autospecialele Mercedes Sprinter) • Comuna Remetea Mare - sat Ianova (1 buc): 1 buc FUJITSU – 12000 BTU ...
Obiectul contractului de servicii: prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea de piese de schimb şi accesorii pentru 12 bucăţi aparate de aer condiţionat, situate în: • Timişoara, str. Horia, nr. 32 (2 buc): 2 buc TAT Technologies (instalate pe autospecialele Mercedes Sprinter) • Comuna Remetea Mare - sat Ianova (1 buc): 1 buc FUJITSU – 12000 BTU • Primăria Săcălaz (1 buc) 1 buc OSAKA 12000 BTU • Petroşani, Staţia de tratare a apei (1 buc) 1 buc OSAKA 12000 BTU • Deva, Dealul Plaiului (1 buc) 1 buc FUJITSU 12000 BTU • Comuna Bucovăţ - sat Cîrligei (2 buc) 2 buc HITACHI 9000 BTU • Comuna Fântânele, jud. Arad (2 buc) 2 buc HITACHI 9000 BTU • Comuna Sânmartin, Sat Cordău, jud. Bihor (2 buc) 2 buc GREE 9000 BTU Detalierea metodologiei de lucru (produse şi servicii solicitate): 1. REVIZIE APARATE AER CONDIŢIONAT Ofertantul se obligă să presteze următoarele servicii de întreţinere, reprezentând o revizie în luna iunie 2020, ce va conţine următoarele operaţiuni: - completarea cu agent refrigerant la capacitate nominală conform cărţilor tehnice a tuturor aparatelor condiţionat - curăţare filtre unitate interioară cu detergent dezinfectant special pentru filtre climatizare - curăţare evaporator - curăţare condensator - control conexiuni electrice - verificare ventilator interior - verificarea ventilator exterior - verificare amperaj compresor - verificare presiune refrigerant - control izolaţie termică - control valve - verificare funcţie cald / frig - diagnosticare defecţiuni 2. REPARAŢII ACCIDENTALE Se vor efectua la solicitarea beneficiarului. Reparaţiile se vor face în baza unei diagnosticări prealabile gratuite şi vor cuprinde reparaţii mecanico-electrice şi înlocuire, cu repunerea în funcţiune a echipamentului în parametrii normali (cu sau fără înlocuirea unor piese, subansamble sau componente). Termenul de intervenţie de la sesizarea defecţiunii va fi de maxim 72 de ore. După efectuarea constatării defecţiunilor se va transmite către autoritatea contractantă un deviz estimativ care va cuprinde cheltuielile cu piesele de schimb şi manopera. Devizul va fi transmis spre aprobare autorităţii contractante în maxim 24 ore de la constatarea defecţiunii. După obţinerea acordului, ofertantul se obligă să asigure furnizarea pieselor şi prestarea serviciilor în termen de 10 zile lucrătoare. Prestatorul va asigura piesele de schimb necesare reparaţiilor accidentale şi eventualelor defecţiuni constatate la sistemele menţionate. Acestea vor fi noi, de origine sau compatibile cu tipul de sistem, certificate/omologate şi vor fi menţionate separat în deviz. Prestatorul va prezenta la prestarea serviciilor şi/sau livrarea şi montarea pieselor de schimb cel puţin următoarele documente: Factură; Deviz;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de reparare şi de întreţinere a aparatelor de aer condiţionat, la sediul din Timişoara şi la SITE-urile ce aparţin Direcţiei Regionale Timiş. 08.06.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de reparare şi de întreţinere a aparatelor de aer condiţionat, la sediul din Timişoara şi la SITE-urile ce aparţin Direcţiei Regionale Timiş. 18.03.22
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de reparare şi de întreţinere a aparatelor de aer condiţionat, la sediul din Timişoara şi la SITE-urile ce aparţin Direcţiei Regionale Timiş 30.03.23
Contract având ca obiect servicii de reparare şi de întreţinere a aparatelor de aer condiţionat, la sediile din Timişoara şi la sediile Oficiilor Judeţene 27.03.19
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii intretinere si reparare a echipamentelor de aer conditionat la sediile ANCOM - DR Timiş din Str. Horia, Nr. 24 si 32, Timişoara, jud. Timiş si sediile Oficiilor Judetene. 27.04.18
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii intretinere si reparare a echipamentelor de aer conditionat la sediile ANCOM – DR Timiş din Str. Horia, Nr. 24 si 32, Timişoara, jud. Timiş si sediile Oficiilor Judetene. 14.05.18
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii intretinere si reparare a echipamentelor de aer conditionat la sediul ANCOM – DR Timis din Str. Horia, Nr. 24 si 32, Timisoara, jud. Timis si sediile Oficiilor Judetene. 20.05.16
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii intretinere si reparare a echipamentelor de aer conditionat la sediile ANCOM – DR Timis din Str. Horia, Nr. 24 si 32, Timisoara, jud. Timis si sediile Oficiilor Judetene. 21.08.17
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de reparare şi de întreţinere a aparatelor de aer condiţionat, la sediile din Timişoara şi la sediile Oficiilor Judeţene. 27.05.20
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii intretinere si reparare a echipamentelor de aer conditionat la sediile ANCOM – DR Timis din Str. Horia, Nr. 24 si 32, Timisoara, jud. Timis si sediile Oficiilor Judetene. 26.07.17