Feedback
I.D.: 46546171

Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de reparare şi de întreţinere a aparatelor de aer condiţionat, la sediile din Timişoara şi la sediile Oficiilor Judeţene.

Data publicarii
22.05.20 Exista 252.575 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50730000-1
Termenul limita pentru depunere:
27.05.20
Pretul estimativ:
28.424,00 RON - 28.424,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de servicii: prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea de piese de schimb şi accesorii pentru 44 bucăţi aparate de aer condiţionat, situate în: • Timişoara, str. Horia, nr. 24 (17 buc) 1 buc DAIKIN INVERTER 24000 BTU 1 buc FUJITSU 12000 BTU 3 buc FUJITSU 9000 BTU 1 buc FUJITSU 24000 BTU 1 buc PANASON...
Obiectul contractului de servicii: prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea de piese de schimb şi accesorii pentru 44 bucăţi aparate de aer condiţionat, situate în: • Timişoara, str. Horia, nr. 24 (17 buc) 1 buc DAIKIN INVERTER 24000 BTU 1 buc FUJITSU 12000 BTU 3 buc FUJITSU 9000 BTU 1 buc FUJITSU 24000 BTU 1 buc PANASONIC 12000 BTU 1 buc HICON 9000 BTU 1 buc GREE 12000 BTU 2 buc HENSON 9000 BTU 2 buc ZASS 12000 BTU 2 buc OSAKA 12000 BTU 1 buc Midea 12000 BTU 1 buc LG 24000 BTU • Reşiţa, str. 24 Ianuarie, nr. 16 – OJ Caraş Severin (2 buc) 2 buc FUJITSU 9000 BTU • Deva, str. Brânduşei, nr. 1C – OJ Hunedoara (3 buc) 2 buc OSAKA 12000 BTU 1 buc HENSON 9000 BTU • Târgu Jiu, str. Motrului, nr. 3A – OJ Gorj (4 buc) 4 buc DAIKIN 9000 BTU • Craiova, str.Buziaş, nr. 53 – OJ Dolj (5 buc) 1 buc HENSON 9000 BTU 1 buc FUJITSU 9000 BTU 1 buc AUCMA 9000 BTU 1 buc ONYX 9000 BTU 1 buc OSAKA 12000 BTU • Drobeta Turnu Severin, str. Iuliu Maniu, nr.3, bl.5, sc.1, et.8, ap.31 – OJ Mehedinţi (2 buc) 1 buc DAIKIN 12000 BTU 1 buc HENSON 9000 BTU • Drobeta Turnu Severin, str. Soveja, nr.59 A – OJ Mehedinţi (1 buc) 1 buc GREE LOMO 12000 BTU • Arad, str. Revoluţiei, nr.1-3, bl.4, sc.A, ap.7 – OJ Arad (2 buc) 1 buc HENSON 9000 BTU 1 buc OSAKA 12000 BTU ● Oradea, str.Grigore Ureche nr.12 – OJ Bihor (6 buc) 6 buc MIDEA 9000 BTU ● Slatina, str.Caloianca nr.40 – OJ Olt (2 buc) 2 buc CHIGO 9000 BTU Detalierea metodologiei de lucru (produse şi servicii solicitate): 1. REVIZIE APARATE AER CONDIŢIONAT Ofertantul se obligă să presteze următoarele servicii de întreţinere, reprezentând o revizie în luna iunie 2020, ce va conţine următoarele operaţiuni: - completarea cu agent refrigerant la capacitate nominală conform cărţilor tehnice a tuturor aparatelor condiţionat - curăţare filtre unitate interioară cu detergent dezinfectant special pentru filtre climatizare - curăţare evaporator - curăţare condensator - control conexiuni electrice - verificare ventilator interior - verificarea ventilator exterior - verificare amperaj compresor - verificare presiune refrigerant - control izolaţie termică - control valve - verificare funcţie cald / frig - diagnosticare defecţiuni 2. REPARAŢII ACCIDENTALE
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect servicii de reparare şi de întreţinere a aparatelor de aer condiţionat, la sediile din Timişoara şi la sediile Oficiilor Judeţene 27.03.19
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de reparare şi de întreţinere a aparatelor de aer condiţionat, la sediile din Timişoara şi la sediile Oficiilor Judeţene 18.03.22
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii intretinere si reparare a echipamentelor de aer conditionat la sediile ANCOM - DR Timiş din Str. Horia, Nr. 24 si 32, Timişoara, jud. Timiş si sediile Oficiilor Judetene. 27.04.18
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de reparare şi de întreţinere a aparatelor de aer condiţionat, la sediile din Timişoara şi la sediile Oficiilor Judeţene. 08.06.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de reparare şi de întreţinere a aparatelor de aer condiţionat, la sediile din Timişoara şi la sediile Oficiilor Judeţene. 30.03.23
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii intretinere si reparare a echipamentelor de aer conditionat la sediile ANCOM – DR Timiş din Str. Horia, Nr. 24 si 32, Timişoara, jud. Timiş si sediile Oficiilor Judetene. 14.05.18
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii intretinere si reparare a echipamentelor de aer conditionat la sediile ANCOM – DR Timis din Str. Horia, Nr. 24 si 32, Timisoara, jud. Timis si sediile Oficiilor Judetene. 26.07.17
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de servicii intretinere si reparare a echipamentelor de aer conditionat la sediile ANCOM – DR Timis din Str. Horia, Nr. 24 si 32, Timisoara, jud. Timis si sediile Oficiilor Judetene. 05.10.17
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii intretinere si reparare a echipamentelor de aer conditionat la sediile ANCOM – DR Timis din Str. Horia, Nr. 24 si 32, Timisoara, jud. Timis si sediile Oficiilor Judetene. 06.09.17
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii intretinere si reparare a echipamentelor de aer conditionat la sediile ANCOM – DR Timis din Str. Horia, Nr. 24 si 32, Timisoara, jud. Timis si sediile Oficiilor Judetene. 21.08.17