Feedback
I.D.: 39276884

Contracte având ca obiect furnizarea de rechizite şi produse de birotică

Data publicarii
22.10.19 Exista 1.083.743 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
22852000-7
Pretul estimativ:
16.000,00 RON - 16.000,00 RON
57.500,00 RON - 57.500,00 RON
26.000,00 RON - 26.000,00 RON
50.500,00 RON - 50.500,00 RON
30.000,00 RON - 30.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Lotul nr. 1 – Accesorii birou, Furnizarea de rechizite şi produse de birotică, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini. 5. Lotul nr. 5 – Birotică, Furnizarea de rechizite şi produse de birotică, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini. 2. Lotul nr. 2 – Articole organi...
1. Lotul nr. 1 – Accesorii birou, Furnizarea de rechizite şi produse de birotică, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini. 5. Lotul nr. 5 – Birotică, Furnizarea de rechizite şi produse de birotică, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini. 2. Lotul nr. 2 – Articole organizare şi arhivare, Furnizarea de rechizite şi produse de birotică, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini. 3. Lotul nr. 3 – Hârtie şi articole din hârtie, Furnizarea de rechizite şi produse de birotică, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini. 4. Lotul nr. 4 – Instrumente de scris şi corectat, Furnizarea de rechizite şi produse de birotică, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte având ca obiect furnizarea de rechizite şi produse de birotică - 5 loturi  
Contracte având ca obiect furnizarea de rechizite şi produse de birotică - 5 loturi 07.07.20
Contracte având ca obiect furnizarea de rechizite şi produse de birotică 16.07.19
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de rechizite si produse de birotica 08.08.17
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de rechizite si produse de birotica  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi dulap metalic (cod CPV: 39100000-3) – Lot 3 şi stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD (cod CPV: 39153000-9) – Lot 4, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 14.07.20
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de intreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM - Sediul Central  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3) - sediul central ANCOM 19.08.19
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de UPS-uri (cod CPV: 31154000-0) împartite pe doua loturi, respectiv: Furnizarea a 2 (doua) UPS-uri trifazate cu putere de 25 kVA, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini - Lotul nr. 1; furnizarea a 41 (patruzecisiunu) UPS-uri monofazate cu puterea de 3 kVA rackabile cu management, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini - Lotul nr. 2.  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de UPS-uri (cod CPV: 31154000-0) împartite pe doua loturi, respectiv: Furnizarea a 2 (doua) UPS-uri trifazate cu putere de 25 kVA, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini - Lotul nr. 1; furnizarea a 41 (patruzecisiunu) UPS-uri monofazate cu puterea de 3 kVA rackabile cu management, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini - Lotul nr. 2. 20.11.17