Feedback
I.D.: 47457194

Contracte având ca obiect furnizarea de rechizite şi produse de birotică - 5 loturi

Data publicarii
22.06.20 Exista 1.043.113 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
22852000-7
Termenul limita pentru depunere:
07.07.20
Pretul estimativ:
201.000,00 RON - 201.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1086999.pdf
  2. Sectiunea II - Instructiuni pentru ofertanti rechizite.docx
  3. Sectiunea III - CAIET DE SARCINI.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contracte avand ca obiect furnizarea de rechizite si produse de birotica (coduri CPV: 22852000-7, 30190000-7, 39264000-0 si 44424200-0), respectiv: - Accesorii de birou conform specificatiilor tehnice din Sectiunea III: Caietul de sarcini corespunzătoare Lotului nr. 1; - Articole organizare şi arhivare, conform specificatiilor tehnice din Sectiunea III: Caietul de sarcini corespunzătoare Lotului nr. 2; - Hârtie şi articole ...
Contracte avand ca obiect furnizarea de rechizite si produse de birotica (coduri CPV: 22852000-7, 30190000-7, 39264000-0 si 44424200-0), respectiv: - Accesorii de birou conform specificatiilor tehnice din Sectiunea III: Caietul de sarcini corespunzătoare Lotului nr. 1; - Articole organizare şi arhivare, conform specificatiilor tehnice din Sectiunea III: Caietul de sarcini corespunzătoare Lotului nr. 2; - Hârtie şi articole din hârtie, conform specificatiilor tehnice din Sectiunea III: Caietul de sarcini corespunzătoare Lotului nr. 3; - Instrumente de scris şi corectat, conform specificatiilor tehnice din Sectiunea III: Caietul de sarcini corespunzătoare Lotului nr. 4; - Birotica, conform specificaţiilor tehnice din Sectiunea III: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 5; in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea III: Caietul de sarcini. Produsele care urmeaza a fi achizitionate sunt impartite in 5 (cinci) loturi conform Sectiunii III: Caietul de sarcini. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Autoritatea contractanta va răpunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări: in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor. Locurile de livrare a produselor: Sediul central al ANCOM din Bucureşti, strada Delea Nouă, nr. 2, sector 3; Direcţia Regională Cluj din Cluj-Napoca, str. Câmpeni nr. 28, jud. Cluj; Direcţia Regională Iaşi din Iaşi, Stradela Moara de Vânt nr.37A, jud. Iaşi; Direcţia Regională Timiş din Timişoara, str. Horia nr. 24, jud. Timiş; Direcţia Regională Muntenia din Bucureşti str. Lucian Blaga nr. 4, bloc M 110, tronson I, sector 3.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte având ca obiect furnizarea de rechizite şi produse de birotică 16.07.19
clor 1 l  
clor granule 5 kg  
Gel dezinfectant pentru maini la 1 L si 5 L  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de rechizite si produse de birotica 08.08.17
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de rechizite si produse de birotica  
Servicii de colectare a deseurilor dispersate din imobilele Bancii Nationale a Romaniei 29.06.18
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împăr?ite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere 22.01.19
Lucrări de reparaţii şi igienizări loturile: 2, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12, 13 şi 14