Caracteristicile construcţiei:
Date de identificare:
Adresa: str. Vasile Lupu, nr.9, Constanta
Beneficiar: Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii, Directia Regionala Muntenia( ANCOM - D.R.M.)
Destinatia: functia principala - administrativa, civila.
Regimul de inaltime: P+2E
Imobil situat în Str. Vasile lupu, nr.9, municipiul Constanta, inregistrat in CF cu nr. 226222, nr. cadastra...
Caracteristicile construcţiei:
Date de identificare:
Adresa: str. Vasile Lupu, nr.9, Constanta
Beneficiar: Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii, Directia Regionala Muntenia( ANCOM - D.R.M.)
Destinatia: functia principala - administrativa, civila.
Regimul de inaltime: P+2E
Imobil situat în Str. Vasile lupu, nr.9, municipiul Constanta, inregistrat in CF cu nr. 226222, nr. cadastral CAD:1614, este compus din teren intravilan 252,28 mp si constructie cu urmatorul istoric:
• Autorizatie de desfiintare, nr.142/13.12.2011 si Memoriu tehnic de demolare
• Autorizatie construire cu nr. 612/12.04.2012
• Proces Verbal de punere in functiune clarire cu nr. CP/11878/28.12.2018
• Proces Verbal receptie finala cu nr. DRM/OJ CT/311/11.09.2020
• Nota constatare desfiintare imobil existent cu nr. 130/16.02.2023
Cerinţe:
- Documentaţiile să fie întocmite conform cerinţelor ORDIN nr. 700 din 9 iulie 2014 si Ordinul nr. 13/2023 privind modificarea şi completarea Regulamentului de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară, aprobat prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 700/2014, cu modificările şi completările ulterioare;
- Operatiunile minime care se vor efectua:
1. Actualizare documentatie cadastrala , geometrie;
2. Radiere construcrie ;
3. Realizare plan situatie constructie noua pt. obtinere Certificat Constatator de la primarie;
4. Inscrierea în cartea funciară a imobilului nou construit, actualizare date carte funciară cu masuratori cadastrale imobil nou realizat.
Documentaţiile solicitate vor fi întocmite în sistem Stereo 1970.
Întocmirea documentaţiei (planşe, relevee, schiţe etc.) şi obţinerea pentru ANCOM a tuturor avizelor solicitate pentru inscrierea în cartea funciară a imobilului nou realizat.
Achitarea tuturor taxelor solicitate pentru aceste operaţii către ANCPI sau alte instituţii (inclusiv taxe notariale pentru declaraţii din partea vecinilor, dacă este cazul, etc.);
Obligaţia pentru ofertant este de rezultat, aceasta fiind îndeplinită la momentul obţinerii extrasului de carte funciară actualizat şi modificat cu privire la inscrierea în cartea funciară a imobilului nou realizat.
Ofertantul va preda la ANCOM, Directia Regionala Muntenia, str. Lucian Blaga, nr.4, bloc M110, sector 3, Bucuresti, documentaţia completă avizată de ANCPI cel mai târziu odată cu extrasul de carte funciară;
Documentaţia se va preda în format digital şi pe suport hârtie avizate de către ANCPI.
În Procesul - verbal de recepţie, ANCOM va confirma efectuarea serviciilor de către prestator în baza documentelor solicitate şi predate.