Obiectul contractului de servicii: Contractarea de către Municipiul Oradea a unei finanţări rambursabile interne în sumă de 100.000.000 (unasută milioane) LEI, pe o perioadă de 9 ani, din care 1 (un) an perioadă de graţie, cu trageri şi rambursări multiple, respectiv 8 ani de rambursare a soldului creditului existent la finalul perioadei de tragere, aprobatǎ prin HCL nr.33/31.01.2023.
Scopul contractarii: asigurarea necesa...
Obiectul contractului de servicii: Contractarea de către Municipiul Oradea a unei finanţări rambursabile interne în sumă de 100.000.000 (unasută milioane) LEI, pe o perioadă de 9 ani, din care 1 (un) an perioadă de graţie, cu trageri şi rambursări multiple, respectiv 8 ani de rambursare a soldului creditului existent la finalul perioadei de tragere, aprobatǎ prin HCL nr.33/31.01.2023.
Scopul contractarii: asigurarea necesarului de finantare pe perioada derularii contractelor cu finanţare UE, avand în vedere mecanismul aplicat în cazul acestora (aplicantul plăteşte şi primeşte ulterior banii de la UE), indiferent de natura cheltuielii (eligibilă/neeligibilă) sau sursa de finanţare, ţinând cont de faptul că unitatea administrativ-teritorială trebuie să facă dovada plăţii lucrărilor executate/bunurilor furnizate la momentul depunerii cererilor de finanţare. Sumele trase din credit pot fi reîntregite pe măsura încasării sumelor din cereri de finanţare şi din nou utilizate şi reîntregite pe acelaşi principiu.
Proiectele finanţate prin împrumut: investitiile publice de interes local cu finanţare în cadrul programelor structurale 2014-2020, a căror indicatori tehnico-economici au fost aprobaţi prin HCL 330/12.04.2018 modificată prin HCL 102/28.02.2019, HCL 934/01.10.2018 modificată prin HCL 1040/05.11.2018, HCL 935/01.10.2018 modificată prin HCL 1042/05.11.2018, HCL 141/28.02.2020, 759/25.08.2022 .
Pentru toate proiectele există contracte de finanţare semnate cu autorităţile de management respective, însă stadiile de implementare sunt diferite, astfel ele pot fi:
- în perioada contractării executanţilor şi prestatorilor (licitaţii lansate)
- în perioada de realizare efectivă a investiţiilor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste doua termene limita in care operatorii economici pot adresa solicitari de clarificare, respectiv in care aceasta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza:
1. Primul termen pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 45 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 35-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
2. Al doilea termen pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
In functie de complexitatea solicitarilor de clarificare adresate de operatorii economici, pentru care raspunsurile ar trebui publicate la primul termen indicat mai sus, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a publica raspunsurile la clarificarile respective la al doilea termen stabilit in Documentatia de Atribuire. Termenele de raspuns la clarificari au fost stabilite astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea documentatiei de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta.
SOLICITARILE DE CLARIFICARI VOR FI TRANSMISE IN FORMAT EDITABIL.