Feedback
I.D.: 93121056

Contractarea serviciilor de elaborare documentaţii de mediu pentru rest de executat AHE Răstoliţa

Data publicarii
05.02.24 Exista 746.176 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79311100-8
Pretul estimativ:
268.600,00 RON - 268.600,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractarea serviciilor de elaborare documentaţii de mediu pentru rest de executat AHE Răstoliţa Cerinte de calificare : Pentru elaborarea documentaţiilor de mediu, prestatorul trebuie să deţină conform OMMAP nr.1134/2020 atestat pentru domeniile: Industria energetică –Domeniul 3 Infrastructura gospodaririi apelor – Domeniul 11c Pentru realizarea documentaţiilor solicitate în caietul de sarcini, la un nivel corespunzător ...
Contractarea serviciilor de elaborare documentaţii de mediu pentru rest de executat AHE Răstoliţa Cerinte de calificare : Pentru elaborarea documentaţiilor de mediu, prestatorul trebuie să deţină conform OMMAP nr.1134/2020 atestat pentru domeniile: Industria energetică –Domeniul 3 Infrastructura gospodaririi apelor – Domeniul 11c Pentru realizarea documentaţiilor solicitate în caietul de sarcini, la un nivel corespunzător cu prevederile legislative, prestatorul va face dovada că poate asigura experţi calificaţi pentru elaborarea studiilor de mediu, deţine certificate de atestare valabile pe domeniile mai sus menţionate şi sunt înscrişi în Registrul experţilor atestaţi pentru elaborarea studiilor de mediu. Atestatele in termenele de valabilitate, se vor transmite impreuna cu oferta tehnica si financiara. Ofertantul va transmite si o propunere tehnica asumata cu privire la respectarea cerintelor Caiet de sarcini nr 7356/19.01.2024, cat si o propunere financiara cu respectarea atat a cerintelor Caietului de sarcini nr 7356/19.01.2024 si cu incadrarea in valoarea prezentei achizitii initiate. In cazul in care nu exista posibilitatea de a returna raspuns cu documente atasate la prezenta achizitia initiata din catalog, pana la data limita de raspuns se vor transmite toate documentele mentionate anterior la adresa de email sandel.ursu@hidroelectrica.ro (rugam confirmati primirea documentelor). Se va accepta si prezenta achizitie initiata din catalog, in termen !!!!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu