Contractarea dotărilor pentru proiectul „Cresterea calitatii infrastructurii educationale la Colegiul Tehnic de Industrie
Alimentara, Craiova” cod SMIS 128292: Lot I Mobilier scolar, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 117860/25.03.2024
Proiectul “Cresterea calitatii infrastructurii educationale la Colegiul Tehnic de Industrie Alimentara, Craiova” are 2 componente:
Reabilitare corp de clădire C16 ș...
Contractarea dotărilor pentru proiectul „Cresterea calitatii infrastructurii educationale la Colegiul Tehnic de Industrie
Alimentara, Craiova” cod SMIS 128292: Lot I Mobilier scolar, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 117860/25.03.2024
Proiectul “Cresterea calitatii infrastructurii educationale la Colegiul Tehnic de Industrie Alimentara, Craiova” are 2 componente:
Reabilitare corp de clădire C16 și Desființare corp C17 si construire cladire spatii instruire practica S+2E.Obiectivul general
al proiectului vizeaza asigurarea conditiilor necesare unui proces educational la standarde europene si imbunatatirea accesului
la educație si formare profesionala a elevilor din cadrul Colegiului Tehnic de Industrie Alimentara Craiova prin derularea
de lucrari de interventie specifice, în vederea asigurării unor rezultate educaționale mai bune în paralel cu promovarea participării
și reintegrarea părinților pe piața muncii. Obiectivele specifice ale proiectului1. Reabilitarea si dotarea corpului
de cladire scoala - C16 si constructia unei noi cladiri cu destinatia spatiu pentru activitati de instruire practica in specialitatea
Alimentatie Publica si Turism, apartinand Colegiului Tehnic de Industrie Alimentara Craiova in scopul imbunatatirii conditiilor
de desfasurare a procesului educativ precum si a bunastarii elevilor2. Asigurarea creşterii nivelului de educaţie, de dezvoltarea
elevilor, pentru asigurarea unor rezultate educationale bune in vederea integrarii pe piata muncii. Modificarea contractului,
in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările
şi completările ulterioare.Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si
conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea
unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.Termene pentru depunerea/ răspunsul la solicitările
de clarificări/informații suplimentare:A. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr.98/2016 cu modificările
şi completările ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari
sau informatii suplimentare in legatura cu documentaţia de atribuire este de 18 zile înainte de data limita de depunere a
ofertelor.B. . În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările , ulterioare,
autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare
în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor printr-un răspuns consolidat, în măsura în care sunt adresate
în termenul limită stabilit în anunţul de participare.