Contractarea dotărilor pentru proiectul "Cresterea calitatii infrastructurii educationale la Colegiul Tehnic de Industrie Alimentara, Craiova" cod SMIS 128292: Lot I Mobilier scolar, Lot II Echipamente IT, birotica, sisteme audio-video, Lot III Electrocasnice Profesionale, Lot IV Dotari si mobilier bucatarie, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 347122/11.10.2023 aferent Lot I Mobilier scolar, nr. 349121/11.10.2023 a...
Contractarea dotărilor pentru proiectul "Cresterea calitatii infrastructurii educationale la Colegiul Tehnic de Industrie Alimentara, Craiova" cod SMIS 128292: Lot I Mobilier scolar, Lot II Echipamente IT, birotica, sisteme audio-video, Lot III Electrocasnice Profesionale, Lot IV Dotari si mobilier bucatarie, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 347122/11.10.2023 aferent Lot I Mobilier scolar, nr. 349121/11.10.2023 aferent Lot II Echipamente IT birotica, sisteme audio-video,nr. 348209/11.10.2023 aferent Lot III Electrocasnice Profesionale, nr. 348431/11.10.2023 aferent Lot IV Dotari si mobilier bucatarie.
Proiectul "Cresterea calitatii infrastructurii educationale la Colegiul Tehnic de Industrie Alimentara, Craiova" cod SMIS 128292" este finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020 Axa prioritara 4 - Sprijinirea dezvoltarii urbane durabile, Prioritatea de investitii 4.4 – Investitiile in educatie, in formare, inclusiv in formare profesionala pentru dobandirea de competente si invatare pe tot parcursul vietii prin dezvoltarea infrastructurilor de educatie si formare, Obiectivul Specific 4.5 – Cresterea calitatii infrastructurii educationale relevante pentru piata fortei de munca, conform contractului de finanţare nr. 4943 din 29.11.2019.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispozitiile legii.
Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(l) din Legea nr. 98/2016 cu modificările si completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 7 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări într-o singura zi şi anume a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor, printr-un răspuns consolidat, în măsura în care solicitările de clarificări sunt transmise în termenul precizat.