Feedback
I.D.: 9851092

Contract servicii

Data publicarii
27.10.15 Exista 241.666 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79952000-2
Termenul limita pentru depunere:
02.11.15
Pretul estimativ:
65.000,00 RON
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achizitie este de „Servicii pentru evenimente”, cod CPV 79952000 – 2,pentru realizarea Programului national UNCTAD/EMPRETEC 2015,ce se va desfasura la Constanta in a doua jumatate a lunii noiembrie 2015, fiind un program integrat de pregatire, care ofera întreprinzatorilor instruire si asistenta tehnica,precum si un cadru institutional pentru dezvoltarea capacitatilor antreprenoriale si cresterea competitivitatii p...
Obiectul achizitie este de „Servicii pentru evenimente”, cod CPV 79952000 – 2,pentru realizarea Programului national UNCTAD/EMPRETEC 2015,ce se va desfasura la Constanta in a doua jumatate a lunii noiembrie 2015, fiind un program integrat de pregatire, care ofera întreprinzatorilor instruire si asistenta tehnica,precum si un cadru institutional pentru dezvoltarea capacitatilor antreprenoriale si cresterea competitivitatii pe piata locala si internationala a întreprinderilor mici si mijlocii.Contextul achizitiei de servici. În vederea realizarii „Programului nationalUNCTAD/EMPRETEC 2015 Constanta, in doua jumatate a luni noiembrie, sunt necesare achizitionarea urmatoarelor : - Serviciile de organizare a cursului EMPRETREC 2015 in Constanta se organizeaza pentru cca 30 de beneficiari + 3 traineri constand in urmatoarele cheltuieli: 1. Cazare – 9 nopti/ 30 participanti si 3 traineri = 33 persoane / locatie 3 stele; (25 camere ) 2. Masa participanti -9 zile, 3 mese/zi/persoana : (mic dejun, prinz si cina) 3. Coffe break – 2 pauze/zi x 9 zile /persoana . - coffe break sa cuprinda - cafea, ora 10.30 si 16.00, necesar cafea, apa minerala, apa plata -1/2litri pers, fursecuri, biscuiti, pahare cafea/ apa, lingurite, servetele. 4.Inchiriere spatii a) 1 sala/ spatiu 25-30 persoane, 9 zile, orar: 8-22, dotata cu mese scaune, aranjate in stil solz conf.UNCTAD. Dotari sala : laptop, video-proiector+telecomanda, camera video cu iesire si cabluri compatibile ci videoproiector+telecomanda, ecran proiectie, flip pad, aparat foto. b) 1 sala traineri, 9 zile, zilnic orele:17-22 c) 1 sala ptr. jocuri : 1 zi 4. Editare materiale de promovare, prezentare (afise format A2 – 30 buc, pliante format A5- 200 buc) 5. Editare/multiplicare de materiale de curs, materiale suport pentru exercitiile practice, consumabile necesare desfasurarii cursurilor (conf anexe 1,2) 6. Cheltuielile de organizare a conferintelor de lansare/diseminare a workshop-ului si transmitere de invitatii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu