Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în revizii, reparaţii şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale. Componenţa sistemelor de alarmă este descrisă în anexa nr. 1.Detalierea metodologiei de lucru (produse şi servicii solicitate):Pentru sistemele de alarmare cuprinse în Anexa nr.1, ofertantul se obligă să efectuez...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în revizii, reparaţii şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale. Componenţa sistemelor de alarmă este descrisă în anexa nr. 1.Detalierea metodologiei de lucru (produse şi servicii solicitate):Pentru sistemele de alarmare cuprinse în Anexa nr.1, ofertantul se obligă să efectueze:- A. revizii generale periodice (2 revizii in perioada mai - decembrie 2018)- B. reparatii accidentale (la solicitarea beneficiarului)
A. REVIZIA GENERALA PERIODICA LA SISTEMELE DE ALARMA, INCENDIU, CONTROL ACCES SI CCTV - se executa simularea reala a tuturor conditiilor de defect: intrerupere,scurt circuit, punere la masa a circuitelor si buclelor, lipsa sursei de alimentare, scoaterea detectoarelor din circuit si constatarea semnalizarii tuturor acestor defecte pe centrala; - se verifica comutarea pe sursa tampon de alimentare, se verifica semnalizarile la sirene separat, cu alimentarea pe fiecare sursa de alimentare (retea si acumulatori); - se verifica starea tehnica a tuturor acumulatorilor; - se efectueaza intretinerea profilactica a centralelor de semnalizare; - se verifica vizual placile electronice din centrala, integritatea circuitelor si contactelor, se curata de praf si impuritati daca este cazul; - se efectueaza intretinerea profilactica a elementelor active (detectori, contacti magnetici declansatoare, butoane de semnalizare, camere video, etc.);
- se verifica starea de integritate a cablurilor, traseelor de protectie a cablurilor, dozelor de conexiuni, dispozitivelor de izolare, a sirenelor de alarmare si se remediaza eventualele defectiuni; - se verifica individual fiecare detector sau buton, prin actionare, se constata functionarea acestora si semnalizarea specifica la unitatea centrala;- se completeaza fisele de service de catre personalul avizat si se contrasemneaza de beneficiar.
REZULTATUL ACTIVITATII DE MENTENANTA PERIODICA SI SERVICE In urma verificarilor se iau urmatoarele masuri:
- propune beneficiarului inlocuirea componentelor defecte, cu echipamente de calitate cel putin egala cu cele detinute de acesta; - pastreaza confidentialitatea asupra particularitatilor sistemelor si lucrarilor executate; - pentru componentele noi instalate in sistem, sa asigure garantie de minim 12 de luni; - prezinta un raport referitor la starea sistemului dupa fiecare revizie; -la finalul prestarii serviciilor se va intocmi un Proces Verbal de Receptie semnat de reprezentantii ambelor parti- acorda consultanta tehnica de specialitate.
B. REPARATII ACCIDENTALE
- Se vor efectua la solicitarea beneficiarului.
- Prestatorul trebuie să dispună de un serviciu tehnic adecvat pentru a remedia defecţiunile semnalate în cel mult 24 de ore de la primirea sesizării beneficiarului.
Ofertantul va depune oferta de preţ pentru toate obiectivele. Oferta care nu va avea preţ pentru toate obiectivele va fi respinsă