Feedback
I.D.: 27505786

Contract servicii revizie, reparatii si inlocuire piese defecte la sisteme de alarmare aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale.

Data publicarii
18.04.18 Exista 1.010.315 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50610000-4
Termenul limita pentru depunere:
24.04.18
Pretul estimativ:
16.840,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1003632.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în revizii, reparaţii şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale. Componenţa sistemelor de alarmă este descrisă în anexa nr. 1.Detalierea metodologiei de lucru (produse şi servicii solicitate):Pentru sistemele de alarmare cuprinse în Anexa nr.1, ofertantul se obligă să efectuez...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în revizii, reparaţii şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale. Componenţa sistemelor de alarmă este descrisă în anexa nr. 1.Detalierea metodologiei de lucru (produse şi servicii solicitate):Pentru sistemele de alarmare cuprinse în Anexa nr.1, ofertantul se obligă să efectueze:- A. revizii generale periodice (2 revizii in perioada mai - decembrie 2018)- B. reparatii accidentale (la solicitarea beneficiarului) A. REVIZIA GENERALA PERIODICA LA SISTEMELE DE ALARMA, INCENDIU, CONTROL ACCES SI CCTV - se executa simularea reala a tuturor conditiilor de defect: intrerupere,scurt circuit, punere la masa a circuitelor si buclelor, lipsa sursei de alimentare, scoaterea detectoarelor din circuit si constatarea semnalizarii tuturor acestor defecte pe centrala; - se verifica comutarea pe sursa tampon de alimentare, se verifica semnalizarile la sirene separat, cu alimentarea pe fiecare sursa de alimentare (retea si acumulatori); - se verifica starea tehnica a tuturor acumulatorilor; - se efectueaza intretinerea profilactica a centralelor de semnalizare; - se verifica vizual placile electronice din centrala, integritatea circuitelor si contactelor, se curata de praf si impuritati daca este cazul; - se efectueaza intretinerea profilactica a elementelor active (detectori, contacti magnetici declansatoare, butoane de semnalizare, camere video, etc.); - se verifica starea de integritate a cablurilor, traseelor de protectie a cablurilor, dozelor de conexiuni, dispozitivelor de izolare, a sirenelor de alarmare si se remediaza eventualele defectiuni; - se verifica individual fiecare detector sau buton, prin actionare, se constata functionarea acestora si semnalizarea specifica la unitatea centrala;- se completeaza fisele de service de catre personalul avizat si se contrasemneaza de beneficiar. REZULTATUL ACTIVITATII DE MENTENANTA PERIODICA SI SERVICE In urma verificarilor se iau urmatoarele masuri: - propune beneficiarului inlocuirea componentelor defecte, cu echipamente de calitate cel putin egala cu cele detinute de acesta; - pastreaza confidentialitatea asupra particularitatilor sistemelor si lucrarilor executate; - pentru componentele noi instalate in sistem, sa asigure garantie de minim 12 de luni; - prezinta un raport referitor la starea sistemului dupa fiecare revizie; -la finalul prestarii serviciilor se va intocmi un Proces Verbal de Receptie semnat de reprezentantii ambelor parti- acorda consultanta tehnica de specialitate. B. REPARATII ACCIDENTALE - Se vor efectua la solicitarea beneficiarului. - Prestatorul trebuie să dispună de un serviciu tehnic adecvat pentru a remedia defecţiunile semnalate în cel mult 24 de ore de la primirea sesizării beneficiarului. Ofertantul va depune oferta de preţ pentru toate obiectivele. Oferta care nu va avea preţ pentru toate obiectivele va fi respinsă
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect achizitia de servicii de revizie, reparatie si înlocuire piese defecte la sistemele de alarma aflate la sediile Oficiilor Judetene si la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale. 27.07.17
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. 14.06.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. 18.06.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. 08.06.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. 13.08.20
Servicii de Mentenata Preventiva la Sistemele de Securitate  
Servicii de revizie, întreţinere şi reparare a sistemelor de securitate (antiefracţie, antiincendiu, supraveghere video, monitorizare şi control acces) de la sediile Direcţiei Regionale Iaşi 25.03.24
Servicii de mentenanta si revizie tehnica periodica a sistemelor de alarmare la incendiu si efracti  
"Acord cadru servicii de întreţinere preventivă, revizie generală, reparaţii şi intervenţii pentru instalaţii de ridicat, inclusiv piese de schimb aparţinând Universităţii din Bucureşti"  
Contract având ca obiect achizitia de servicii de revizie si reparatii la centrala termica din dotarea Directiei Regionale Bucuresti, în conformitate cu prevederile legale. 01.08.17