2. LOT 2 - Reabilitare sistem rutier: Obiectul 2 - Reabilitare sistem rutier pe Bdul Pache Protopopescu şi Str. Traian. Obiectul 13 - Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Ferdinand I, între Şoseaua Mihai Bravu şi Strada Traian. Obiectul 15 - Reabilitare sistem rutier pe Strada Dristorului între B-du,
Lot 2 - Reabilitare sistem rutier: Obiect 2 - Reabilitare sistem rutier pe Bdul Pache Protopopescu şi Str. Tr...
2. LOT 2 - Reabilitare sistem rutier: Obiectul 2 - Reabilitare sistem rutier pe Bdul Pache Protopopescu şi Str. Traian. Obiectul 13 - Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Ferdinand I, între Şoseaua Mihai Bravu şi Strada Traian. Obiectul 15 - Reabilitare sistem rutier pe Strada Dristorului între B-du,
Lot 2 - Reabilitare sistem rutier: Obiect 2 - Reabilitare sistem rutier pe Bdul Pache Protopopescu şi Str. Traian lungime traseu 1,900 km, cale dublă linie curentă. Infrastructura de tramvai aferenta liniei 55 străbate arterele Bd. Corneliu Coposu, Calea Călăraşi, Str. Traian, Bd. Pache Protopopescu, Sos. Iancului, Sos. Pantelimon. Zona modernizata a liniei de tramvai este pe Sos. Pantelimon, de la intersecţia cu Sos. Iancului la terminalul Granitul şi terminalul Sf. Vineri. Linia de tramvai 55 este una din liniile eficiente, ea leagă cartiere importante ale oraşului si, totodată, se realizează legătura cu transportul subteran (metrou). Valoarea estimata obiect 2 este de 76.439.665,89 lei (fara T.V.A.). Obiect 13 - Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Ferdinand I, între Şoseaua Mihai Bravu şi Strada Traian B-dul Ferdinand I intre Sos. Mihai Bravu si str. Traian este deservit de linia de tramvai 14, lungime traseu 0,690 km cale dublă linie curentă. Starea tehnica precara a liniei de tramvai pe tronsonul propus pentru modernizare are o influenta negativa asupra materialului rulant existent, iar in viitor nu permite introducerea tramvaielor moderne, ceea ce ar impiedica dezvoltarea unui sistem de transport public de calatori atractiv şi eficient. Valoarea estimata obiect 13 este de 27.168.647,55 lei (fara T.V.A.). Obiect 15 - Reabilitare sistem rutier pe Strada Dristorului intre B-dul Camil Ressu si Strada Baba Novac, lungime traseu 0,220 km cale dublă linie curentă. Pe strada Dristorului linia de tramvai este amplasata in zona carosabila (pe un singur sens) si realizeaza legatura intre Sos. Mihai Bravu si B-dul Camil Ressu, asigurand astfel intoarcerea tramvaielor in caz de avarie pe tronsoanele adiacente. Starea tehnica precara a liniei de tramvai pe tronsonul propus pentru modernizare are o influenta negativa asupra materialului rulant existent, iar in viitor nu permite introducerea tramvaielor moderne. Valoarea estimata obiect 15 este de 8.018.445,66 lei (fara T.V.A.). Executia contractului se va defasura conform prescriptiilor tehnice din caietele de sarcini si anexelor acestora..
1. Lot 1 - Reabilitare sistem rutier pe Bd. Th. Pallady, Bdul 1 Decembrie 1918, Bdul Basarabia, Calea Călăraşilor, Bdul Corneliu Coposu inclusiv Bucla Complex Titan.,
Lot 1 - Reabilitare sistem rutier pe Bd. Th. Pallady, Bdul 1 Decembrie 1918, Bdul Basarabia, Calea Călăraşilor, Bdul Corneliu Coposu inclusiv Bucla Complex Titan, lungime traseu 18,000 km, cale dublă linie curentă, acces şi retragere. Infrastructura de tramvai aferenta liniei 40 are doua terminale (Piata Sfanta Vineri şi Complex RATB Titan) şi strabate urmatoarele artere: Bd. Corneliu Coposu, Calea Calarasi, Piata Eudoxiu Hurmuzachi, Bd. Basarabia, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Theodor Pallady.Linia de tramvai 40 este una din liniile eficiente, ea leaga cartiere importante ale orasului si, totodata, se realizeaza legatura cu transportul subteran (metrou). Numarul de calatori va creste semnificativ prin achizitia noilor tramvaie. Se prevede o crestere de 11 % a beneficiarilor acestei linii de transport rapid. Materialul rulant care va circula pe linia de tramvai 40 va fi unul nou, achiziţionat prin P.O.R. Obiectivul specific 3.2 - Reducerea emisiilor de carbon în zonele urbane bazată pe planurile de mobilitate urbană durabilă. Prezentul proiect este unul complementar achiziţiei de tramvaie pe fonduri europene nerambursabile, o condiţie obligatorie în ghidul solicitantului fiind ca materialul rulant să circule pe infrastructură de tramvai modernizată.Tramvaiele liniei 40 sunt garate în depourile Giurgiului şi Dudesti (depouri modernizate).Executia contractului se va defasura conform prescriptiilor tehnice din caietele de sarcini si anexelor acestora..