Autoritatea Contractanta dorește încheierea contractului servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului
și lucrări de execuție: Lot 1 - Reabilitare sistem rutier pe Bd. Th. Pallady, Bdul 1 Decembrie 1918, Bdul Basarabia, Calea
Călărașilor, Bdul Corneliu Coposu inclusiv Bucla Complex Titan, lungime traseu 18,000 km, cale dublă linie curentă, acces
și retragere.Infrastructura de tramvai ...
Autoritatea Contractanta dorește încheierea contractului servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului
și lucrări de execuție: Lot 1 - Reabilitare sistem rutier pe Bd. Th. Pallady, Bdul 1 Decembrie 1918, Bdul Basarabia, Calea
Călărașilor, Bdul Corneliu Coposu inclusiv Bucla Complex Titan, lungime traseu 18,000 km, cale dublă linie curentă, acces
și retragere.Infrastructura de tramvai aferenta liniei 40 are doua terminale (Piata Sfanta Vineri și Complex RATB Titan) și
strabate urmatoarele artere: Bd. Corneliu Coposu, Calea Calarasi, Piata Eudoxiu Hurmuzachi, Bd. Basarabia, Bd. 1 Decembrie
1918, Bd. Theodor Pallady.Linia de tramvai 40 este una din liniile eficiente, ea leaga cartiere importante ale orasului si,
totodata, se realizeaza legatura cu transportul subteran (metrou). Lot 2 - Reabilitare sistem rutier: Obiect 2 - Reabilitare
sistem rutier pe Bdul Pache Protopopescu și Str. Traian lungime traseu 1,900 km, cale dublă linie curentă. Infrastructura
de tramvai aferenta liniei 55 străbate arterele Bd. Corneliu Coposu, Calea Călărași, Str. Traian, Bd. Pache Protopopescu,
Sos. Iancului, Sos. Pantelimon. Zona modernizata a liniei de tramvai este pe Sos. Pantelimon, de la intersecția cu Sos. Iancului
la terminalul Granitul și terminalul Sf. Vineri. Linia de tramvai 55 este una din liniile eficiente, ea leagă cartiere importante
ale orașului si, totodată, se realizează legătura cu transportul subteran (metrou). Obiect 13 - Reabilitare sistem rutier
pe Bulevardul Ferdinand I, între Șoseaua Mihai Bravu și Strada Traian B-dul Ferdinand I intre Sos. Mihai Bravu si str. Traian
este deservit de linia de tramvai 14, lungime traseu 0,690 km cale dublă linie curentă. Starea tehnica precara a liniei de
tramvai pe tronsonul propus pentru modernizare are o influenta negativa asupra materialului rulant existent, iar in viitor
nu permite introducerea tramvaielor moderne, ceea ce ar impiedica dezvoltarea unui sistem de transport public de calatori
atractiv şi eficient. Obiect 15 - Reabilitare sistem rutier pe Strada Dristorului intre B-dul Camil Ressu si Strada Baba Novac,
lungime traseu 0,220 km cale dublă linie curentă. Pe strada Dristorului linia de tramvai este amplasata in zona carosabila
(pe un singur sens) si realizeaza legatura intre Sos. Mihai Bravu si B-dul Camil Ressu, asigurand astfel intoarcerea tramvaielor
in caz de avarie pe tronsoanele adiacente. Starea tehnica precara a liniei de tramvai pe tronsonul propus pentru modernizare
are o influenta negativa asupra materialului rulant existent, iar in viitor nu permite introducerea tramvaielor moderne. Executia
contractelor se va desfasura in conformitate cu specificatiile tehnice din caietele de sarcini atasate la documentatia de
atribuire. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor
este de de 23 de zile. Autoritatea Contractanta va răspunde solicitărilor de clarificări in a 13 a zi înainte de data limită
de depunere a ofertelor.