Feedback
I.D.: 72911655

Contract servicii de organizare evenimente pentru sesiunile de instruire desfăşurate în cadrul proiectului ,,Îmbunătăţirea sistemului de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare", cod SIPOCA 702

Data publicarii
09.09.22 Exista 696.271 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79952000-2
Pretul estimativ:
280.838,00 RON - 280.838,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Sesiunile de instruire vor fi organizate în trei etape, după cum urmează: 1. Vor fi organizate 3 sesiuni de instruire în Bucureşti, în domeniul utilizării sistemului informatic şi însuşirii noii proceduri de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare de bunuri, în scopul formării de formatori, la care vor participa 60 de persoane - grup ţintă (personal de execuţie şi de conducere), din care: - 20 de persoane de la nivelu...
Sesiunile de instruire vor fi organizate în trei etape, după cum urmează: 1. Vor fi organizate 3 sesiuni de instruire în Bucureşti, în domeniul utilizării sistemului informatic şi însuşirii noii proceduri de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare de bunuri, în scopul formării de formatori, la care vor participa 60 de persoane - grup ţintă (personal de execuţie şi de conducere), din care: - 20 de persoane de la nivelul aparatului central al ANAF – Direcţia Generală Antifraudă Fiscală; - 40 de persoane de la nivelul aparatului teritorial al ANAF - DGAF. Fiecare sesiune va avea o durată de 3 zile şi câte 20 de participanţi. 2. Se vor organiza 8 sesiuni de instruire pentru îmbunătăţirea cunoştinţelor şi abilităţilor unui număr de 200 de participanţi (personal de execuţie şi de conducere) din cadrul aparatului teritorial al ANAF, respectiv direcţiile regionale antifraudă fiscală.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de dezvoltare software, integrare, instruire şi consultanţă privind sistemul informatic de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare de bunuri (SIMTIC) şi pentru elaborarea procedurii de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare de bunuri", cod SIPOCA 702 22.01.21
Achizitionarea serviciilor de organizare evenimente pentru sesiunile de instruire desfășurate în cadrul proiectului ,,Îmbunătăţirea sistemului de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare”, cod SIPOCA 702" 28.07.22
Estimarea valorii privind achizitia de servicii pentru organizare cursuri de formare 06.07.21
Estimarea valorii privind achizitia de servicii pentru organizare cursuri de formare 26.06.21
Servicii de dezvoltare software, integrare, instruire şi consultanţă privind sistemul informatic de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare de bunuri (SIMTIC) şi pentru elaborarea procedurii de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare de bunuri", cod SIPOCA 702  
Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii de formare pentru 7.300 cursanţi, din care 7.200 cursanţi în sistem e-learning şi 100 cursanţi în sistem clasic, prezenţă faţă în faţă. 03.08.20
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA).  
Servicii de catering aferente serviciilor de formare profesională în domeniul standardizării şi/sau certificării achiziţionate de către ONAC în urma atribuirii loturilor 1-4 cuprinse în anunţul publicitar nr. 35390/POCA/07.03.2022 15.04.22
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA). 16.07.21
Servicii de organizare evenimente pentru implementarea proiectului "Optimizarea, eficientizarea cadrului procedural şi digitalizarea proceselor de management al resurselor umane din cadrul STS", cod proiect SIPOCA 746/cod SMIS 129502