Feedback
I.D.: 22545957

Contract servicii de organizare evenimente pentru proiectul ,,Dezvoltare integrata a comunitatilor marginalizate din cadrul Sectorului 2 Bucuresti,, COD SMIS 106601 Programul Operational Capital Uman 2014-2020 Axa prioritara 5 Dezvoltare locala plasata sub responsabilitatea comunitatii (DLRC)

Data publicarii
20.09.17 Exista 1.012.035 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79952000-2
Termenul limita pentru depunere:
25.09.17
Pretul estimativ:
3.949,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prestatorul va asigura organizarea si desfasurarea a unui numar maxim de 12 evenimente, cu minimum 15 persoane/eveniment, la locul care va fi indicat de catre achizitor, cel mai probabil la sediul Primariei Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti, dupa cum urmeaza: 1. Achizitorul va stabili data la care va avea loc fiecare eveniment, pe care o va comunica din timp Prestatorului; 2. Prestatorul va tipari si va asigura întocmi...
Prestatorul va asigura organizarea si desfasurarea a unui numar maxim de 12 evenimente, cu minimum 15 persoane/eveniment, la locul care va fi indicat de catre achizitor, cel mai probabil la sediul Primariei Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti, dupa cum urmeaza: 1. Achizitorul va stabili data la care va avea loc fiecare eveniment, pe care o va comunica din timp Prestatorului; 2. Prestatorul va tipari si va asigura întocmirea listei în care se vor înscrie participantii în cadrul fiecarui eveniment, cu datele de contact si semnatura. Lista de prezenta va fi realizata de catre Prestator pe baza machetei furnizate de catre Achizitor. 3. Prestatorul va asigura difuzarea flyerelor puse la dispozitie de catre Achizitor, pe scaune sau înmânarea lor catre participanti, dupa cum va stabili Achizitorul la data respectiva. 4. Prestatorul va asigura serviciile de catering în cadrul evenimentului cu urmatoarele specificatii: Meniul pentru fiecare persoana cuprinde urmatoarele: o apa plata la sticla plastic de 0,5 l, l cafea calda 80 ml, 2 plicuri ceai de sortimente diferite, apa calda 80 ml, 6 plicuri zahar de 5 g, 4 capsule lapte condensat 7,5 g, 1 bautura racoritoare acidulata de 0,5 l, asortiment de produse de patiserie sarate 100g, asortiment de produse de patiserie dulci 100g. Se vor asigura si accesoriile de servire, de unica folosinta, pentru fiecare persoana si anume: 3 pahare plastic, 2 ce?ti de cafea plastic, 1 platou plastic, 3 farfurii plastic, 5 servetele, 3 lingurite plastic, 1 tacâm plastic, respectiv fete de masa. 5. Prestatorul va preda achizitorului prin proces verbal de predare-primire, serviciile pentru organizare evenimente (servicii catering) realizate si lista de prezenta completata, dupa fiecare eveniment, inainte de semnarea procesului verbal de receptie (cantitativa si calitativa) pentru evenimentul respectiv.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de organizare evenimente ptr. proiectul ,, Dezvoltare integrata a comunitatilor marginalizate din cadrul Sectorului 2 Bucuresti COD SMIS 106601 POCU 2014-2020 19.09.17
Servicii de organizare evenimente pentru 4 seminarii de identificare de parteneri pentru proiecte derulate in parteneriat cu entitati din statele donatoare, seminarii organizate in cadrul Programului „Dezvoltare locala si reducerea saraciei, cresterea incluziunii romilor” 29.10.18
"ÎNTREŢINERE, VERIFICARE TEHNICĂ ŞI REPARAŢII ECHIPAMENTE ŞI INSTALAŢII ALE CENTRALELOR TERMICE CARE DESERVESC SPAŢIILE DE ÎNVĂŢĂMÂNT ŞI CAZARE ALE UMF “CAROL DAVILA" BUCUREŞTI"  
"LUCRĂRI DE REPARAŢII, ÎNTREŢINERE ŞI VERIFICARE TEHNICĂ ECHIPAMENTE ŞI INSTALAŢII ALE CENTRALELOR TERMICE CARE DESERVESC SPAŢIILE DE ÎNVĂŢĂMÂNT ŞI CAZARE ALE U.M.F. “CAROL DAVILA" DIN BUCUREŞTI"  
Pachet organizare evenimente pentru 200 de persoane  
Servicii de „Organizare a trei conferinte regionale pentru diseminarea rezultatelor Programului RO10-CORAI” 04.10.17
Servicii organizare evenimente DS Alba 11.05.18
Consultarea pieţei privind Achiziţia de servicii aferente şi conexe derulării Programului FMS şi servicii de import-export prin atribuirea unui acord cadru, cu o durată de 36 de luni de la semnare 27.05.22
Servicii de catering pentru workshop social din campania de promovare a nondiscriminarii si Targ social 13.12.19
ANUNŢ DE PARTICIPARE ACHZIŢIE SERVICII ORGANIZARE EVENIMENTE - 18 INTALNIRI INDIVIDUALE SI DE GRUP 20.05.19