Servicii de curăţenie pentru spaţiile CREART- Centrul de Creaţie, Artă şi Tradiţie al Municipiului BucureştiPrezenta achiziţie vizează asigurarea de personal necesar derulării activităţii curente a CENTRUL DE CREAŢIE, ARTĂ ŞI TRADIŢIE AL MUNICIPIULUI BUCUREŞTI, în conformitate cu atribuţiile şi obligaţiile ce îi revin conform prevederilor legale în vigoare, raportat la cerinţele caietului de sarcini.Autoritatea contractanta...
Servicii de curăţenie pentru spaţiile CREART- Centrul de Creaţie, Artă şi Tradiţie al Municipiului BucureştiPrezenta achiziţie vizează asigurarea de personal necesar derulării activităţii curente a CENTRUL DE CREAŢIE, ARTĂ ŞI TRADIŢIE AL MUNICIPIULUI BUCUREŞTI, în conformitate cu atribuţiile şi obligaţiile ce îi revin conform prevederilor legale în vigoare, raportat la cerinţele caietului de sarcini.Autoritatea contractantă îşi rezervă, în baza prevederilor art. 165 din HG nr. 395/2016, dreptul de a prelungi durata contractului de servicii ce urmează a fi atribuit, care vizează servicii cu caracter de regularitate, a cărui durată de îndeplinire expiră la data de 31 decembrie 2024, previzionând posibilitatea de suplimentare a cantităţilor de servicii deja achiziţionate până la 30 aprilie 2025 (estimate în valoare de 143.445 lei), până la nivelul maxim aferent cu luare în considerare a valorii serviciilor pentru perioada ianuarie-aprilie 2025.Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul în temeiul art. 221 din Legea nr. 98/2016 de a modifica cantităţile de servicii pe perioada de derulare a contractului în funcţie de modificările legislative, de modificarea structurii organizatorice a autorităţii contractante, de proiectele culturale care se pot organiza de către autoritatea contractantă în spaţiile descrise la punctul 8 din Caietul de sarcini, fapte care nu au putut fi luate în vedere la iniţierea procedurii de atribuire. Astfel, pe baza clauzei de revizuire necesitatea ce a stat la baza atribuirii se poate modifica, pe perioada de derularea a contractului, în sensul creşterii sau scăderii cantităţii de servicii achiziţionate, valoare modificării urmând a fi raportată la preţurile ofertate la nivelul propunerii financiare înaintate.Dreptul autorităţii contractante de a opta pentru suplimentarea cantităţilor de servicii este condiţionat de existenţa resurselor financiare alocate cu această destinaţie în exerciţiul financiar 2025.Valoarea estimată minimă (143.445 lei) a prezentei proceduri reprezintă valoarea ce va sta la baza elaborării ofertelor şi reprezintă valoarea estimată calculată pentru 8 luni, respectiv pentru mai-decembrie 2024, de servicii de curăţenie cuprinse la capitolele 3, 4, 5, 6 şi 7 din caietul de sarcini precum şi serviciile cuprinse la capitolul 8, în timp ce valoarea estimată maximă 212.690 lei a prezentei proceduri reprezintă valoarea ce a ţinut cont şi de o eventuală suplimentare în baza art. 165 din HG nr. 395/2016, pentru primele 4 luni ale anului 2025 a serviciilor cuprinse la capitolele 3, 4, 5, 6 şi 7 din caietul de sarcini, fiind servicii cu caracter de regularitate. Pentru primele 4 luni ale anului 2025, prestatorul îşi va păstra preţurile ofertate neschimbate.