Feedback
I.D.: 78733710

CONTRACT SERVICII DE CONSULTANTA DERULARE PROCEDURI DE ACHIZITIE

Data publicarii
17.02.23 Exista 217.257 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
12.000,00 RON - 12.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Comuna Negreni achizitioneaza un contract de servicii de consultanta specializata pentru organizarea si derularea procedurilor de achizitie din cadrul proiectului ”Reabilitare termica si energetica scoala din localitatea Bucea si scoala din localitatea Prelucele, care se vor realiza online si/sau offline, dupa caz, care consta in: - intocmirea documentatiei pentru elaborarea si prezentarea ofertelor in vederea atribuirii c...
Comuna Negreni achizitioneaza un contract de servicii de consultanta specializata pentru organizarea si derularea procedurilor de achizitie din cadrul proiectului ”Reabilitare termica si energetica scoala din localitatea Bucea si scoala din localitatea Prelucele, care se vor realiza online si/sau offline, dupa caz, care consta in: - intocmirea documentatiei pentru elaborarea si prezentarea ofertelor in vederea atribuirii contractelor de achizitie proiectare, lucrări, verificator, dirigenţie din cadrul proiectului. In cazul achizitiei de executie lucrari, documentatia se va elabora in baza studiilor tehnice si a listelor de cantitati intocmite de proiectanti, aprobate de finantator si puse la dispozitie de beneficiar, si care vor contine toate antemasuratorile corect incadrate, conform indicatoarelor de norme de deviz . • Realizarea achizitiei directe online din catalogul electronic SEAP unde este cazul ; • Consultanta la intocmire invitatii depunere oferta pentru achizitiile directe offline; • Analizare conformitate oferte primite; • Evaluare oferte primite. • Asistenta la intocmirea procesului verbal de adjudecare; • Asistenta la Intocmirea comunicărilor rezultatului catre ofertanti; • Asistenta la Intocmirea contractelor de servicii/ lucrări cu ofertantii câştigători; • Asistenta in relatia cu ofertantii si cu finantatorul pina la obtinerea avizelor pentru toate achizitiile eligibile din cadrul proiectului
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu